مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارسال رایگان نمک سختی گیر آب به سراسر تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت ایجاد سختی آب چیست؟نحوه احیای رزین سختی‌گیر آبفروش قرص نمک سختی‌گیر آب
نمک سختی گیر آب

ارسال رایگان نمک سختی گیر آب به سراسر تهران، سنگ نمک سختی گیر توی کیسه با هزینه حمل رایگان به سراسر تهران و کرج ارسال می گردد، برای ثبت سفارش و ارسال سنگ نمک تماس بگیرید.

یکی از کاربردهای نمک، استفاده از آن در پروسه‌های اصلاح و بهسازی ساختاری بهبود کیفیت آب است. نمک سختی‌گیر آب که یکی از انواع نمک بوده و خلوص و ویژگی‌های خاص خود را دارد، در این نوع پروسه‌ها استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا به کاربرد نمک سختی‌گیر آب و نحوه تهیه آن، نیم‌نگاهی داشته باشیم.

علت ایجاد سختی آب چیست؟

اصطلاح آب سخت یا سختی آب، ممکن است تا حدی گمراه‌کننده باشند اما واقعیت این است که اصطلاح مذکور به مواد محلول در آب اشاره دارد. در اصل آب سخت، به گونه‌ای از آب گفته می‌شود که در آن میزان کلسیم و منیزیم حل‌شده، بیش از یک حد خاص باشد. وجود چنین عناصری در بستر آب، علل مختلفی دارد اما مسئله اصلی این است که در بسیاری مواقع و برای بسیاری موارد، مضر تلقی می‌شود.

به طور مثال آب سخت برای آشامیدن یا شست‌وشو، اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. به همین علت از ادوات و موادی مانند نمک سختی‌گیر آب برای کاهش میزان سختی آب استفاده می‌شود. همانطور که پیداست، نمک سختی‌گیر آب با کاهش میزان عناصر محلول به کاهش سختی آب کمک می‌کند.

نمک سختی گیر آب

نحوه احیای رزین سختی‌گیر آب

عناصر کلسیم، منیزیم و همچنین اغلب مواد دیگر، به شکل ساختارهای یونی در آب حل می‌شوند. از این رو یکی از روش‌های جداسازی، استفاده از اعمال جریان متناسب برق از طریق رساناهای ویژه است. رزین یک رسانای خاص است که این امکان را فراهم می‌کند. رزین ارتباط بین یون‌های عامل سختی آب و جریان برق را بهبود می‌بخشد.

اما واقعیت این است که به مرور دچار افت کیفیت شده و خاصیت خود را از دست می‌دهد. در اینجاست که نمک سختی‌گیر آب اهمیت پیدا می‌کند. این ماده با قرارگیری در مجاورت رزین، در عمل شستشو و احیای رزین را ممکن می‌سازد. خاصیت نمک سختی‌گیر آب به گونه‌ای است که در تماس با رزین مواد نامطلوب چسبیده به آن را جدا و سپس دفع می‌کند. البته باید در نظر داشت ک جزئیات نحوه انجام این کار و روش‌های پیشرفته آن، گوناگونی زیادی دارد.

نمک سختی گیر آب

فروش قرص نمک سختی‌گیر آب

چنانچه در یکی از تأسیسات مرتبط با سختی‌گیری آب مشغول به فعالیت هستید، قطعاً به خرید نمک سختی‌گیر آب به منظور احیای رزین دستگاه‌ها نیاز دارید. نمکی که از آن به عنوان نمک سختی‌گیر آب استفاده می‌شود،

نمک سختی گیر آب

باید درجه خلوص مطلوبی داشته و همچنین بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد. لذا پیشنهاد می‌کنم به منظور تهیه آن به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید. ما با وجود سال‌های تجربه در فروش نمک سختی‌گیر آب و سایر انواع نمک، بدون تردید مشاوره‌های گرانبها و مؤثری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *