مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بارگیری نمک برف روبی فله مستقیما از معدن

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید انواع نمک صنعتیکاربرد نمک ضد یخفروش عمده نمک برف روبی فله ای
نمک برف روبی

بارگیری نمک برف روبی فله مستقیما از معدن، نمک مخصوص جاده، پایین ترین قیمت ممکن، ارسال با ماشین مخصوص، امکان تخلیه در محل، صادرات نمک جاده با کیسه جامبو بگ.

روش تولید انواع نمک صنعتی

همان طور که می دانید بخش عظیمی از تولید نمک، در بخش صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال می توان به نمک برف روبی که برای پاکسازی جاده ها در زمستان مورد استفاده قرار می گیرد، اشاره کرد. امروزه با پیشرفتی که در حوزه دستگاه های صنعتی به وجود آمده است تولید نمک های صنعتی نیز دستخوش تغییرات گسترده ای شده اند و امروزه انواع روش ها برای تولید این نوع نمک ها وجود دارد.

برای تولید نمک های صنعتی از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می کنند. از همین رو در قدم اول سنگ نمک ها در داخل دستگاه های مخصوص خرد شده و پس از این که به طور کامل کوبیده شدند، وارد توری های مشخصی می شوند. در واقع این توری ها دارای مش هایی با اندازه های مشخص می باشند که بنا بر استفاده ی نمک ها در صنایع مختلف می توان از آن ها استفاده کرد. پس از عبور نمک از توری ها و گرفتن ناخالصی ها، کار بسته بندی آن انجام می شود.

نمک برف روبی

کاربرد نمک ضد یخ

در بین نمک های صنعتی نمک برف روبی یا نمک ضد یخ یکی از نمک هایی است که مصرف آن در فصل زمستان به صورت چشمگیری افزایش می یابد. همان طور که از نام این نوع نمک ها بر می آید از این نمک ها برای از بین بردن یخ و برف و در واقع برای یخ زدایی از سطح جاده ها استفاده می کنند. استفاده از این نوع نمک از انجماد برف بر سطح آسفالت جلوگیری کرده و به این ترتیب می توان خطر تصادفات جاده ای در طول فصل زمستان را به شکل چشمگیری کاهش داد.

نمک برف روبی

فروش عمده نمک برف روبی فله ای

با توجه به این که مصرف نمک برف روبی در فصل زمستان به خصوص در شهر های کوهستانی افزایش می یابد، معمولا لازم است که آن را به صورت فله ای تهیه کنند. در واقع این نمک ها را می توان از مراکز فروش عمده ی نمک که به فروش فله ای نمک های صنعتی می پردازند، تهیه کرد.

نمک برف روبی

این مراکز در سراسر کشور فعال بوده و می توان به راحتی کار خرید از آن ها را انجام داد. تعداد این مراکز در شهر های کوهستانی و شمالی کشور بیشتر از مناطق دیگر می باشد اما از آن جایی که معمولا خرید از این مراکز به صورت غیر مستقیم می باشد می توانید از هر نقطه از کشور خرید خود را انجام دهید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *