مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تامین کننده سنگ نمک صورتی گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با سنگ نمک صورتی ایرانخواص درمانی سنگ نمک صورتیصادرات سنگ نمک صورتی
سنگ نمک صورتی

بزرگترین تامین کننده سنگ نمک صورتی گرمسار، صادرات سنگ نمک صورتی در کیسه های ۱ تنی جامبو بگ، عرضه نمک صورتی در کیسه های ۲۵ کیلویی، امکان صادرات و تامین نمک صورتی در کشور مقصد.

سنگ نمک صورتی، که با عنوان سنگ نمک هیمالیا نیز شناخته می شود، یکی از بهترین و پر خاصیت ترین انواع سنگ های نمک می باشد که منابع عظیم این نوع سنگ، در کشور پاکستان و رشته کوه های هیمالیا وجود دارد. به همین خاطر است که این نوع سنگ نمک را سنگ نمک هیمالیا نیز می نامند. در این نوع سنگ نمک، علاوه بر سدیم و کلر که عناصر اصلی تشکیل دهنده نمک هستند، مقداری مواد معدنی نظیر پتاسیم، کلسیم و منیزیم نیز وجود دارد. وجود این مواد معدنی در این نوع سنگ نمک، باعث تغییر رنگ و همچنین تغییر طعم سنگ نمک صورتی می شود. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با سنگ نمک صورتی آشنا نموده و درباره خواص درمانی این نوع سنگ نمک و صادرات آن به کشور های مختلف جهان، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

سنگ نمک صورتی

آشنایی با سنگ نمک صورتی ایران

همانطوری که در ابتدای این مقاله عرض کردیم، قسمت اعظم و بخش عمده سنگ نمک صورتی، در پنجاب پاکستان و در دامنه رشته کوه های هیمالیا وجود دارد که از دل این کوه، سنگ نمک صورتی استخراج شده و برای مصارف گوناگونی که دارد، به کشور های مختلف جهان صادر می شود. اما بخش دیگری از سنگ نمک صورتی در ایران وجود دارد. در معادن سنگ نمک ایران، از جمله معدن سنگ نمک گرمسار، مقداری سنگ نمک صورتی نیز استخراج می شود که به دلیل زیبایی خاص و منحصر بفردی که این نوع سنگ نمک دارد، معمولا و در بیشتر موارد، از آن در تولید سنگ های تزئینی استفاده می شود.

 سنگ نمک صورتی

خواص درمانی سنگ نمک صورتی

این نوع سنگ نمک، به دلیل وجود عناصری مثل کلسیم، روی، آهن، پتاسیم، منیزیم و … در آن، برای بسیاری از امراض و بیماری های انسانی می تواند مفید باشد. این سنگ نمک می تواند به کاهش افسردگی در انسان ها کمک بسیاری کند. بعلاوه ریزش مو را کنترل کرده و در مواردی نیز، برای تامین آهن مورد نیاز بدن مورد استفاده قرار می گیرد که از ابتلا به کم خونی های فقر آهن ممانعت به عمل می آورد. بعلاوه یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های این نوع سنگ نمک، استفاده تزئینی از این نوع سنگ است که در تولید انواع وسایل تزئینی، از جمله چراغ خواب های سنگ نمک، می توان از سنگ نمک صورتی استفاده نمود.

سنگ نمک صورتی

صادرات سنگ نمک صورتی

بخشی از سنگ نمک صورتی که در معدن سنگ نمک گرمسار در استان سمنان استخراج می شود، به عنوان سنگ نمک صادراتی به کشور های همسایه و همچنین در مواردی به کشور های اروپایی صادر می شود. با توجه به این که این نوع سنگ، به میزان کم تری نسبت به انواع دیگر سنگ های نمک در ایران وجود دارد، لذا قیمت این نوع سنگ بیشتر از دیگر انواع سنگ های نمک می باشد که می تواند ارز آوری مناسبی برای ایران به همراه داشته باشد.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین صادر کننده انواع سنگ نمک رنگی و سفید در ایران است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *