مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین مرکز فروش انواع سنگ نمک رنگی گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سنگ نمک آبیصادرات سنگ نمک صورتیمرکز فروش و صادرات سنگ نمک رنگی
سنگ نمک رنگی

بزرگترین مرکز فروش انواع سنگ نمک رنگی گرمسار، سنگ نمک آبی، نمک آبی خرد شده، سنگ نمک قرمز، سنگ نمک صورتی، نمک صورتی خرد شده دانه ریز، دانه درشت و پودری، تامین ماهانه ۷۵۰ تن.

معرفی سنگ نمک آبی

سنگ نمک رنگی یکی از انواع نمک های خوراکی می باشد که خوشبختانه منابع آن در داخل ایران موجود می باشد. این نوع نمک ها در رنگ ها صورتی، قرمز، نارنجی و آبی در داخل ایران موجود می باشد. علت رنگی بودن این نوع نمک ها را وجود عناصر مختلف در آن می دانند. برای مثال در سنگ نمک های قرمز وجود بیش از اندازه عنصر آهن در آن باعث تغییر رنگ آن شده است. در مثالی دیگر می توان گفت در سنگ نمک های آبی وجود عنصر پتاسیم باعث تغییر رنگ این نوع نمک ها شده است.

با توجه به محدود بودن منابع سنگ نمک رنگی در جهان معمولا قیمت این نوع نمک ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل مصرف آن ها در حد مصرف نمک های سفید نیست. البته با توجه به وجود عناصری همچون آهن، پتاسیم، کلسیم و … این نوع نمک ها در تامین سلامتی بدن بسیار مفید بوده و می توان از آن ها به عنوان نوعی ماده درمانی در کنترل و درمان بیماری ها استفاده کرد. برای مثال حتما سنگ نمک دکوری را در بازار مشاهده کرده اید که با استفاده از همین نمک ها ساخته شده اند و از آن برای درمان بیماری هایی همچون استرس استفاده می کنند.

سنگ نمک رنگی

صادرات سنگ نمک صورتی

همان طور که گفته شد نمک صورتی یکی از انواع سنگ نمک رنگی می باشد که به دلیل وجود آهن در آن رنگ آن از سفید به صورتی تغییر کرده است. کشور های خارجی به خصوص کشور های اروپایی به دلیل خواص بی نظیر این نوع نمک ها خریداران پروپاقرص آن هستند. خوشبختانه این نوع نمک در معادن ایران در استان سمنان به وفور یافت می شود به طوری که علاوه بر تامین نیاز داخل بخش قابل توجهی از آن به کشور های دیگر صادر می شود. کارخانه های نمک گرمسار و سمنان دو مرکز عمده تولید و فرآوری این نوع نمک ها هستند که می توانند بخش قابل توجهی از تولیدات خود را به بخش صادرات تخصیص دهند.

سنگ نمک رنگی

مرکز فروش و صادرات سنگ نمک رنگی

همان طور که گفته شد سنگ نمک رنگی استخراج شده از معادن ایران علاوه بر این که در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد، به کشور های دیگر نیز صادر می شود. از همین رو نیاز به مراکز فروش و صادرات این نوع نمک ها در داخل ایران وجود دارد. خوشبختانه امروزه این نوع مراکز در داخل ایران فعال بوده و می توانند محصول مورد نظر را به صورت مستقیم از کارخانه تحویل گرفته و پس از فرآوری و بسته بندی آن، محصول را به کشور های دیگر صادر نمایند.

سنگ نمک رنگی

برای خرید انواع سنگ نمک و نمک رنگی طبیعی با کارشناسان ما در تماس باشید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *