مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کننده نمک قرمز ایران ویژه صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

معدن نمک قرمز در ایرانفواید نمک قرمزنمک قرمزصادرات نمک قرمز به عراق
نمک قرمز

تامین کننده نمک قرمز ایران ویژه صادرات، سنگ نمک قرمز با کیسه جامبو بگ با ظرفیت تامین ماهانه ۸۰۰ تن، تحویل لب مرز با ارائه تمامی گواهی های لازم جهت صادرات، صادرات سنگ نمک قرمز به عراق، عمان و هند.

نمک قرمز، یکی از بهترین، زیبا ترین و پر کاربرد ترین انواع سنگ های نمک می باشد که فقط و تنها فقط در بعضی از مناطق جهان، از جمله کشور هایی مثل ایران و پاکستان به وفور یافت می شود و در بقیه مناطق جهان، به صورت اندک و نقطه ای می توان این نوع سنگ نمک را یافت. کشور ایران، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها و صادر کننده های این نوع سنگ معدنی در جهان محسوب می شود و با دارا بودن معادن عظیم سنگ نمک، سهم زیادی از استخراج و صادرات این نوع سنگ را به خود اختصاص داده است. در این مقاله درباره نمک قرمز صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معدن نمک قرمز در ایران

همانطوری که در ابتدای این مقاله عرض کردیم، نمک قرمز یکی از بهترین و زیبا ترین انواع نمک می باشد که طرفداران بسیاری در سطح جهان داشته و از آن در موارد بسیاری استفاده می شود. معدن سنگ نمک گرمسار، یکی از بزرگ ترین معادن سنگ نمک در ایران و حتی جهان می باشد که در این معدن سنگ نمک، انواع سنگ های نمکی قرمز، آبی، صورتی و … وجود داشته و استخراج می شوند.

نمک قرمز

فواید نمک قرمز

نمک قرمز، به دلیل داشتن مقدار زیادی عنصر آهن در خود، در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل تغییر رنگ نمک سفید به قرمز نیز همین است. با توجه به رنگ زیبایی که این نوع سنگ نمک دارد، در صنایع تولید محصولات تزئینی، از قبیل تندیس های نمکی و آباژور های سنگ نمک مورد استفاده قرار می گیرد. بعلاوه با توجه به این که این نوع سنگ نمک، دارای مقدار زیادی ذخیره آهن در خود می باشد، لذا از آن برای بهبود و درمان افرادی که از مشکلات کمبود آهن و کم خونی رنج می برند، استفاده می شود.

نمک قرمز

صادرات نمک قرمز به عراق

نمک قرمز با توجه به این که به مقدار زیادی در کشور ایران تولید می شود و فواید و کاربرد های بسیاری دارد، لذا به کشور های مختلفی صادرات آن انجام می شود. حتی کشور های اروپایی نیز خواستار واردات سنگ نمک از ایران هستند و سنگ نمک مورد نیاز خود را از ایران تهیه می کنند. کشور عراق یکی از کشور هایی است که واردات سنگ نمک را از ایران انجام داده و همه ساله مقدار زیادی سنگ نمک، از جمله سنگ نمک قرمز را برای مصارف گوناگون، به کشور خود وارد می کند.

نمک قرمز

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک قرمز در ایران می باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *