مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده آجر نمکی در ابعاد کوچک و قطعات بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر نمک چیست؟نحوه تولید آجر نمکیفروش عمده آجر نمک
آجر نمکی

تولید کننده آجر نمکی در ابعاد کوچک و قطعات بزرگ، آجر نمک ۱۰*۲۰ ویژه ساخت دیوار نمک، سنگ نمک برش خورده در ابعاد ۲۰*۴۰ و ۲۰*۳۰ مخصوص آشپزی و سنگ گریل، برای خرید عمده سنگ نمک تخت تماس بگیرید.

همانطور که از اسم این ماده پیداست آجر نمکی نوعی نمک می باشد که به صورت بلوک های مکعب شکل آجری در آمده است. این بلوک های آجری جهت مصارف مختلفی استفاده می شود. یکی از این مصارف ساخت خانه های نمکی به منظور درمان است.

آجر نمک چیست؟

در برخی کشورها اتاق های نمکی ساخته می‌شود. سنگ نمک به صورت معدنی برای ساخت این اتاقها مناسب نمی باشد به همین دلیل این سنگها به صورت آجر نمکی برش داده می شود و در ساخت این اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد. علت اصلی درست کردن این اتاق های نمکی به سال های بسیار دور باز می گردد. زمانی که مردم از غارهای نمکی برای درمان انواع بیماریها استفاده می کردند.

امروزه با پیشرفت علم ثابت شده است که حضور در اتاق های نمکی باعث بهبود برخی بیماری ها از جمله آسم می شود. بر اساس تحقیقاتی که دانشمندان بر روی موارد متعدد مطالعه کردند حضور مداوم در مدت زمانی مشخص می تواند در بهبود برخی بیماری ها و یا کاهش اثرات برخی بیماری ها از جمله آسم تاثیرگذار باشد. این تحقیقات در ایران نیز انجام گرفته است و نتایج شگفت انگیزی را در بر داشته.

از آجرهای نمکی برای ساخت دیوارهای تزئینی در منازل نیز استفاده می شود که می توان آن ها را با نورپردازی جلوه ای بسیار زیبا داد.

آجر نمک به عنوان یکی از مواد تصفیه کننده هوا مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با دارا بودن خاصیت ضدعفونی کنندگی باعث از بین بردن آلودگی های محیطی می شود و همچنین به دلیل خاصیت آرام بخشی جهت استفاده در محیط مناسب باشد.

آجر نمکی

نحوه تولید آجر نمکی

آجر نمکی با استفاده از سنگ نمک و ایجاد برش های مکعبی شکل در سنگ نمک تولید می شود. روش دیگری که برای تولید آجر نمکی صورت می گیرد سفت کردن نمک با آب و مقاوم کردن آن می باشد.

آجر نمکی

فروش عمده آجر نمک

بر اساس کیفیت نمک و میزان خالص بودن نمک موجود در آجر نمکی و همینطور کیفیت سنگ نمک معدنی و اندازه آجرها و دستگاه های برش قیمت آجر نمکی متفاوت می باشد. این آجر به صورت بسته بندی در اندازه های مختلف تولید می شود و به عنوان ساخت دیوار های تبلیغاتی و دیوارپوش های نمکی و یا طراحی دکوراسیون داخلی به فروش میرسد. فروش عمده آجر نمکی در صنایع ساخت و ساز بسیار رایج است. علاوه بر آن در صنایع غذایی و در برخی از رستوران‌ها از آجر نمکی به عنوان سینی سرو غذا استفاده می شود.

آجر نمکی

مجموعه سنگ نمک هالیتو تولید کننده انواع محصولات سنگ نمک در ایران می باشد که با تولید انواع مدل های آجر نمکی توانسته است محصولات متفاوتی را از سنگ نمک در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *