مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده جاشمعی سنگ نمک مدل استوانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت جاشمعی سنگ نمکخواص درمانی سنگ نمکتولید کننده جاشمعی سنگ نمک
جاشمعی سنگ نمک

تولید کننده جاشمعی سنگ نمک مدل استوانه، جاشمعی سنگ نمک مکعبی، مدل قلب کوچک، مدل های صخره ای، فروش فقط به صورت عمده امکان پذیر است، قیمت های کاملا استثنایی.

نحوه ساخت جاشمعی سنگ نمک

جاشمعی سنگ نمک می تواند یکی از جذاب ترین دکوری ها برای تزیین محل کار و زندگی باشد. سنگ نمک و شمع هر دو در فنگ شویی مورد توجه قرار گرفته اند و ترکیب این دو می‌تواند حسی خارق‌العاده در محیط ایجاد کند. جاشمعی سنگ نمک را می توان در قسمت های شمال شرقی، جنوب غربی، جنوب و مرکز محل زندگی یا کار قرار داد. قرار دادن شمعدان سنگ نمک همراه با شمع آن در این نقاط می‌تواند باعث تقویت عناصر خاک و آتش با یکدیگر شود.

برای ساخت این شمعدان ها می توان از سنگ نمک تراش نخورده و سنگ نمک پودری استفاده کرد. انتخاب نوع سنگ نمک کاملا وابسته به مدل شمعدان است.

از سنگ نمک های پودری برای پوشش دادن جاشمعی های شیشه ای، کریستال و غیره استفاده می شود.

سنگ نمک هایی که تراش نخورده‌اند؛ جذابیت بیشتری برای ساخت شمعدان دارند. این سنگ ها توسط ماشین آلات تراش سنگ از دل کوه ها و معادن استخراج می شود سپس با استفاده از دستگاه های حکاکی و تراش توسط هنر دست هنرمندان به جا شمعی های زیبا بدل می شوند.

جاشمعی سنگ نمک

خواص درمانی سنگ نمک

خواص درمانی سنگ نمک بسیار زیادی است به طوری که در بسیاری از مذاهب به آن اشاره شده است. از نظر علمی خواص درمانی سنگ نمک نیز مورد تایید قرار گرفته است.

داشتن ۸۴ عنصر از ۹۲ عنصر ضروری بدن انسان، ساختار اتمی الکتریکی و قدرت یونیزاسیون از جمله دلایلی است که باعث شده است سنگ نمک خاصیت درمانی پیدا کند.

کاهش گرفتگی سینوس ها، کمک به افزایش ظرفیت شش ها، کمک به از بین رفتن بیماریهای تنفسی مانند برونشیت و آسم، کاهش سردردهای میگرنی، کاهش بیماری هایی که در اثر اضطراب به وجود می آید مانند افسردگی، تنظیم فشار خون و کمک به حفظ تعادل یونی در بدن از جمله خواص سنگ نمک است.

اگر سنگ نمک با عنصر معجزه‌آسای دیگری همچون شمع ترکیب شود؛ خاصیت آن چند برابر می شود. زیرا شمع منبع عظیمی از انرژی است که می تواند باعث دفع انرژی های منفی از محیط و بدن افراد شود.

جاشمعی سنگ نمک

تولید کننده جاشمعی سنگ نمک

تولید کننده جاشمعی سنگ نمک می‌تواند از دو طریق اقدام به تولید شمعدان سنگ نمک کند.

برخی از این تولیدکنندگان جزو فروشندگان و تولیدکنندگان عمده ای سنگ نمک هستند که بخشی از سنگ نمک های تولیدی خود را به تولید جاشمعی اختصاص می‌دهند.

جاشمعی سنگ نمک

برخی از تولیدکنندگان نیز به صورت عمده اقدام به خرید سنگ نمک می کنند و با استفاده از دستگاه های حکاکی و دستگاه های تراش و برش اقدام به تولید شمعدان می کنند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *