مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده عمده سنگ نمک گریل ۲۰*۳۰*۵

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید سنگ نمک گریلروش آشپزی با سنگ نمکتولید کننده سنگ نمک تخت
سنگ نمک گریل

تولید کننده عمده سنگ نمک گریل ۲۰*۳۰*۵، فروش عمده تعداد ۳۰۰ تخته به بالا، امکان فروش خرده حداقل ۱۰ عدد، سنگ نمک تخت، آشپزی روی سنگ نمک در رستوران با سنگ نمک تخت تک نفره.

نحوه تولید سنگ نمک گریل

سنگ نمک گریل یک نوع آجر نمک است که در کارخانه به ابعاد مختلف برش داده می شود. آجر نمک ها بسته به ابعاد خود به منظور های متفاوت به کار میرود. مانند دیوار نمک، اتاق نمک و پخت و پز. سنگ نمک های گریل معمولا در ابعاد یک تابه تولید می شوند.

برای تولید سنگ نمک گریل، ابتدا باید سنگ نمکی را انتخاب کرد که از استحکام کافی برخوردار باشد و در اثر حرارت شکسته یا پودر نشود. سپس، سنگ نمک را به صورت افقی و مستطیل شکل برش و صیقل داد. سنگ نمک های گریل در رنگ های مختلف مانند صورتی، نارنجی، قرمز، سفید، سفید رگه دار و قهوه ای تولید می شوند. این سنگ نمک ها بسته به رنگی که دارند دارای خواص متفاوتی هستند. تنوع رنگ سنگ های گریل به دلیل وجود سنگ نمک های متفاوت و متنوع در طبیعت است.

برای تولید سنگ نمک گریل باید سنگ نمکی را انتخاب کرد که از استحکام کافی برخوردار باشد

سنگ نمک گریل

روش آشپزی با سنگ نمک

پخت و پز با سنگ نمک گریل از جدیدترین ایده های آشپزی در جهان است. این ایده حدود ۸ سال است که در جهان اجرا می شود و بیشتر مناسب کسانی است که به غذاهای سالم علاقه دارند چون در این روش روغن و نمک زیادی به کار نمی رود و تنها غذا بر روی آن کباب می شود. معمولا از سنگ نمک گریل برای کباب کردن گوشت، ماهی، میگو و مرغ استفاده می شود. در این روش، نمک در حین حرارت آرام به مواد غذایی نفوذ کرده و غذا را بسیار خوش نمک می کند.

سنگ نمک گریل

تولید کننده سنگ نمک تخت

این روزها خرید سنگ نمک گریل مورد توجه رستوران ها و خانه ها قرار گرفته است. سنگ نمک های تخت بسته به کیفیت، نوع و رنگ از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در هنگام خرید باید مطمئن شد که سنگ نمک تخت دارای خواص خوراکی و فاقد ناخالصی های مضر برای بدن باشد. از ویژگی های یک سنگ نمک تخت خوش رنگ بودن ، صیقل مناسب، خلوص بالا و سنگین نبودن بیش از حد است.

هنگام خرید باید مطمئن شد که سنگ نمک تخت دارای خواص خوراکی و فاقد ناخالصی های مضر برای بدن باشد

سنگ نمک گریل

در آخر باید گفت که سنگ نمک گریل، ایده ی جدیدی در پخت و پز محسوب می شود. در ایران نیز به دلیل وجود معادن متنوع، امکان تولید سنگ نمک تخت در ابعاد و رنگ های مختلف وجود دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *