مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده نمک صنعتی در گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک صنعتیانواع مختلف نمک صنعتیکارخانه نمک صنعتی سمنان گرمسار
نمک صنعتی

تولید کننده نمک صنعتی در گرمسار، نمک صنعتی دانه ریز و دانه درشت ویژه کاربرد در تمامی صنایع، صادرات نمک صنعتی و سنگ نمک صنعتی، برای اطلاع از قیمت عمده انواع نمک صنعتی تماس بگیرید.

آشنایی با نمک صنعتی

نمک معمولاً به عنوان چاشنی برای غذا می باشد اما انواع مختلفی از نمک وجود دارد، که یکی از آنها نمک صنعتی می باشد. این ماده ی صنعتی به نوعی از نمک گفته می شود که در آن هیچ‌گونه تصفیه کننده وجود ندارد و به عبارتی نمک به صورت خام و تصفیه نشده می باشد. بیشتر در صنعت به کار برده می شود. از جمله صنایعی که این نمک را استفاده می کنند صنایع شیمیایی صنایع شیلات،صنایع چرم سازی و بسیاری از صنایع دیگر می باشند.

نمک صنعتی

انواع مختلف نمک صنعتی

با توجه به گسترش صنایع مختلف در کشور و توسعه این صنایع این نوع از نمک به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف به کار برده می شود. اما به دلیل نوع کاربرد آن در هر صنعت مدل های مختلفی در بازار از این نوع نمک وجود دارد.

نمکی که در صنعت موجود است دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. اما به صورت کلی می‌توان آن را به ۲ نوع سنگی و پودری تقسیم کرد.

نوع سنگی از این ماده ی صنعتی قطعات درشت و بزرگ دارد و نوع پودری آن به قطعات مختلف ریز و یا پودری تقسیم می شود.

نوع پودری آن نیز به شکلهای متفاوت و در قطع مختلف قابل آماده سازی است. از جمله مدل های نمک در اندازه غیر سنگی می توان به نمک حفاری صدفی شیلاتی نخودی و شکری اشاره کرد.

کاربرد نمک صنعتی در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت می‌باشد. نمک صنعتی به عنوان پیش ساز های برای صنایع متفاوت و کاربردهای مختلفی را در هر صنعت دارا می باشد. بر اساس نوع کاربردی که نمک صنعتی در صنایع مختلف دارد به انواع مختلف برای صنایع ارائه می شود.نمک صنعتی و کاربرد آن

در صنعت می توان از نمک صنعتی به عنوان ماده ای برای مصارف مختلف از جمله تغذیه دام و دامپروری و یا  از بین بردن برخی ناخالصی ها در صنایع آب و فاضلاب و یا در صنایع شیشه و پلاستیک و رزین و یا سایر صنایع شیمیایی استفاده کرد.

نمک صنعتی

کارخانه نمک صنعتی سمنان گرمسار

سمنان به عنوان یکی از مهمترین تولید کننده های نمک در صنایع نمک ایران شناخته شده است. به دلیل وجود معادن نمک در سمنان تاسیس کارخانه هایی که به تولید انواع مختلف نمک می پردازند بسیار رواج پیدا کرده است.

نمک صنعتی

کارخانه نمک صنعتی سمنان با تولید انواع مدل های نمک توانسته است توجه و نیاز مشتریان را به صورت کامل جلب کند. این کارخانه با داشتن انواع مدل های نمک صنعتی به خوبی تامین کننده نیاز صنایع مختلف می باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *