مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده نمک پتاسیم در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره نمک پتاسیمفرق نمک سدیم با پتاسیممرکز فروش نمک پتاسیم
نمک پتاسیم

تولید کننده نمک پتاسیم در ایران، برای خرید عمده نمک کم سدیم و نمک پتاسیم تماس بگیرید، ارسال به سراسر کشور به قیمت درب کارخانه، فروش عمده انواع نمک و سنگ نمک معدنی طبیعی.

همه چیز درباره نمک پتاسیم

در این بخش می خواهیم شما را با نمک پتاسیم آشنا کنیم. با توجه به اینکه نمک پتاسیم دارای خواص بسیار زیادی نسبت به نمک سدیم و یا نمک معمولی است در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه نمک پتاسیم نه تنها توسط افرادی که دارای فشار خون هستند بلکه به تمامی افراد سالم نیز توصیه می‌شود. البته مصرف نمک پتاسیم همچنان هم بی ضرر نیست. اما به نسبت نمک سدیم دارای فواید بسیار زیادی است.

نمک پتاسیم

فرق نمک سدیم با پتاسیم

آنچه که باید بدانید این است که سدیم همچنان به عنوان یک ماده مغذی ضروری برای نگهداری از حجم پلاسما و همچنین تعادل اسید و باز در بدن شناخته شده است. استفاده بیش از حد از سدیم باعث افزایش فشار خون میشود. در این بین پتاسیم به عنوان یک ماده مغذی ضروری برای نگهداری از حجم مایعات بدن شناخته شده است که معمولا در مواد غذایی تصفیه شده به خصوص در میوه ها و سبزیجات یافت میشود. آنچه که باید بدانید این است که هنگامی که مصرف سدیم بیش از حد باشد فشار خون بالا میرود و فعالیت عضلات قلب بیشتر خواهد شد. محدود کردن نمک سدیم باعث می شود که از این گونه بیماری ها در سطح بسیار بالایی جلوگیری شود. البته باید بدانید که نمک پتاسیم یکسری ضررهای مخصوص به خود را دارد.

می‌توان گفت که نمک رژیمی یا پتاسیم در واقع با استفاده از میزان پتاسیمی که دارد باعث میشود که افرادی که دچار کمبود و یا افت این ماده در بدن خود هستند به سرعت بتوانند به حالت طبیعی بازگردند. استفاده از این نوع نمک ها معمولا در بین کسانی رواج پیدا کرده است که رژیم غذایی کم نمک دارند و یا دچار فشار خون بالا شده‌اند. البته تصور اینکه جایگزینی نمک پتاسیم با نمک سدیم باعث از بین رفتن زیان های نمک می‌شود باوری بسیار غلط است. ضرورت استفاده از نمک های پتاسیم در واقع برای افرادی است که با استفاده از داروهای مختلف و یا بیماری های خاص دچار افت پتاسیم در خون خود شده اند.

فرمول شیمیایی نمک پتاسیم کلرید پتاسیم یا KCL است

نمک پتاسیم

مرکز فروش نمک پتاسیم

مراکز بسیاری در زمینه فروش نمک پتاسیم فعالیت می کنند. این مراکز اغلب فروشگاهها و مغازه هایی هستند که در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت دارند که از جمله آن ها حتی می توان به عطاری ها نیز اشاره کرد. کارخانه های بسیاری نیز در زمینه فروش اینگونه نمک ها فعالیت می کنند. اگر شما هم قصد خرید این نمک ها را از مراکز فروش مختلف دارید میتوانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی هم کمک بگیرید.

نمک پتاسیم

نمک پتاسیم به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می گردد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *