مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده نمک پودری و پودر سنگ نمک صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک پودری چیست؟کاربرد نمک پودریخرید مستقیم پودر سنگ نمک از کارخانه
نمک پودری

تولید کننده نمک پودری و پودر سنگ نمک صادراتی، کیسه ۲۵ کیلویی لمینت، نمک پودری با بسته بندی ۲۰ کیلویی کیسه ملح ویژه بازار افغانستان، نمک پودری درجه ۱ صادراتی بدون کریستال.

نمک پودری چیست؟

نمک پودری به نمکی گفته می شود که در کارخانه سنگ نمک و از طریق خرد کردن سنگ نمک تولید شده باشد. به طور معمول نمکی که از معدن نمک برداشت می شود به صورت صخره ای و در ابعاد بزرگ است، به همین دلیل ممکن است استفاده از آن در صنایع مختلف امکان پذیر نباشد، به همین دلیل در کارخانه سنگ نمک، عملیات کوبشی و آسیاب کردن سنگ نمک انجام می گیرد و در نهایت پودر تولید شده را از سرندهای مختلف عبور می دهند و نمک دانه بندی و در نهایت نمک پودری که ریزترین نوع نمک می باشد، تهیه می شود. از نمک پودر در مصارف خوراکی تا صنعتی استفاده می شود. البته برای موارد خوراکی انجام عملیات تصفیه نمک الزامی می باشد.

نمک پودری

کاربرد نمک پودری

نمک پودری را می توان به صورت بسته بندی و یا فله ای از بازار خریداری کرد و برای موارد مورد نظر استفاده نمود. به این نمک در اصطلاح نمک زیر سرندی نیز گفته می شود. علاوه بر موارد خوراکی و غذایی، این نوع از نمک برای موارد صنعتی گوناگون نیز کاربرد دارد که از جمله کاربردهای آن می توان به کارخانه های تولید مواد اولیه ترکیبی، کارخانه های یخسازی، مراکز تولید آجیل و مواد غذایی، حوضچه های پرورش ماهی، مراکز تولید خوراک دام و طیور و غیره اشاره کرد. البته باید یادآور شد که نمک پودر با توجه به حالت نمک، به این نام خوانده می شود و ممکن است برای استفاده در برخی موارد، انواع نمک به حالت پودری تبدیل شوند.

نمک پودری

خرید مستقیم پودر سنگ نمک از کارخانه

نمک پودری و یا به عبارت بهتر پودر سنگ نمک را می توان بسته به نیاز خود، در روش های مختلفی از بازار تهیه کرد. این نوع از نمک، معمولا پس از استخراج و فرآوری در کارخانه با چندین دست واسطه به دست مصرف کنندگان نهایی و یا صنایع نیازمند به آن می رسد. این محصول را می توان با بهترین شرایط قیمتی و کیفی از کارخانه تولید کننده آن تهیه کرد. ما در این مجموعه به عنوان کارخانه فرآوری انواع سنگ نمک فعالیت داریم و نمک پودری با کیفیت و برای موارد خوراکی بهداشتی را، با بهترین شرایط قیمتی در اختیار مشتریان گرامی در سراسر کشور قرار می دهیم.

نمک پودری

شما عزیزان می توانید برای خرید عمده این محصول از بهترین کارخانه فرآوری سنگ نمک با همکاران ما در تماس باشید، و اطلاعات تکمیلی در مورد خرید مستقیم پودر سنگ نمک را دریافت نمایید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *