مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سنگ نمک ماساژ از تولید کننده عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه استفاده از سنگ نمک ماساژمزایای سنگ نمک تزئینی در منزلفروش عمده سنگ نمک درمانی
سنگ نمک ماساژ

خرید عمده سنگ نمک ماساژ از تولید کننده، گوی ماساژ سنگ نمک، سنگ نمک ماساژ در مدل های مختلف، قلبی، صابون سنگ نمک، ارسال سفارشات به سراسر کشور، قیمت های بسیار مناسب، گوی نمک ماساژ ۵ و ۶ سانتی.

در گذشته از سنگ نمک برای درمان بدن استفاده می کردند. یکی از تکنیک های جدیدی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، به کار گیری  این سنگ ماساژ برای درمان بدن است. این ماده پر خاصیت که دارای بیش از هشتاد نوع ماده معدنی مفید و مورد نیاز برای بدن می باشد.

با روش ماساژ به بهبودی و درمان افراد کمک زیادی می کند. در بین فواید بیشمار سنگ نمک ماساژ می توان به عنوان نمونه به موارد زیر اشاره کرد: تنظیم قندخون و رفع دیابت، کاهش عفونت ریه، بهبودی سینوس، درمان پوکی استخوان و تقویت آنها، پیشگیری از سکته مغزی، تنظیم گردش خون و بهبود عملکرد قلب.

نحوه استفاده از سنگ نمک ماساژ

نحوه استفاده از سنگ نمک ماساژ در کلینیک ها و مراکز درمانی بدین صورت است که شخص درمانگر سنگ را گرم می کند(طوری که خیلی داغ نشود.). آن را بر روی محل مورد نظر قرار می دهند.

قسمت هایی از بدن که سنگ روی آن ها قرار می گیرد عبارتند از مفاصل، نخاع، کف دست شخص بیمار می باشد. با این عمل انرژی در این نقاط جریان می یابد و به تسکین درد و التیام فرد بیمار کمک می کند.

سنگ نمک ماساژ

مزایای سنگ نمک تزئینی در منزل

در نمک یون هایی وجود دارند،که قادرند ذرات مضر مانند گرد وغبار و دود های مزاحم را به خود جذب می کنند و  هوای اطراف ما را تصفیه و پاک نمایند. مزایایی سنگ نمک تزئینی در منزل به قدری چشمگیر هستند، که افراد زیادی در پی تهیه و استفاده از آنها بر آمدند. از دیگر خواص این سنگ ارزشمند، بهبود مشکلات تنفسی و علائم آسم می باشد.

این سنگ بخصوص برای منازلی که در شهر های آلوده قرار دارند و یا افراد سیگاری در منزل دارند، به کار می آید. این ماده معدنی انرژی های منفی محیط را رفع و به تبع آن احساس قوت و انرژی مثبت در افراد به وجود می آورد.

با استفاده از سنگ نمک ماساژ می توانید خواب خوب و راحتی داشته باشید.

سنگ نمک ماساژ

فروش عمده سنگ نمک درمانی

امروزه در شهر های بیشتری به خصوص آنهایی که معدن سنگ را در دل خود جای داده اند، فروش عمده سنگ نمک درمانی به راحتی صورت می گیرد. مصرف کنندگان می توانند با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس با مراکز فروش این محصول را دریافت نمود. این سنگ در شکل ها و طرح های مختلف ساخته می شود. افراد می توانند سنگ خود را به دلخواه انتخاب کنید.

سنگ نمک ماساژ

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین مرکز تولید انواع سنگ نمک درمانی و گوی های ماساژ نمکی در سایزهای مختلف است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *