مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده نمک سختی گیر آب از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت ایجاد آب سخت چیست؟ انواع سختی گیر آب فروش سنگ نمک سختی گیر
نمک سختی گیر آب

خرید عمده نمک سختی گیر آب از کارخانه، قرص نمک سختی گیر آب، سنگ نمک سختی گیر برش خورده توی کارتن، سنگ نمک کیسه ای ارسال رایگان به سراسر تهران و کرج.

علت ایجاد آب سخت چیست؟

نمک سختی گیر آب یکی از نمک های مهم و کاربردی در صنعت است که می ‌تواند سختی آب را برطرف کند. سختی آب باعث مشکلات زیادی در صنعت می ‌شود که خرابی سیستم های لوله کشی، خوردگی و از بین رفتن تجهیزات صنعتی، تغییر طعم و مزه نوشیدنی ها از جمله این مشکلات است. عوامل ایجاد کننده سختی آب با توجه به نوع سختی مشخص می شود. سختی آب در دو نوع موقت و دائم رخ می ‌دهد که کاتیون ها عامل اصلی سختی دائمی و کربنات ها عامل اصلی سختی موقت هستند.

یون های سولفات، نیترات و کلراید بیشترین نقش را در ایجاد سختی دائم دارند. مناطقی که صخره های معدنی کلسیت، ژیپس و دولومیت در آنها فراوان است نسبت به مناطقی که این صخره ها را ندارند سختی آب بیشتری دارند. صنایع شیمیایی و معادن در ایجاد سختی صنعتی نیز مهمترین نقش را ایفا می کنند. به طور کلی می‌توان گفت که ترکیبات معدنی موجود در آب، منبع آب که زیرزمینی یا سطحی باشد؛ شرایط اقلیمی منطقه و ساختارهای زمین شناسی مهمترین پارامترهای تعیین کننده سختی آب هستند.

نمک سختی گیر آب

 انواع سختی گیر آب

سختی گیر آب در واقع رسوب زدا و رسوب گیری است که ترکیبات معدنی، یون های کلسیم و منیزیم و سایر املاح ها و کاتیون های فلزی موجود در آب را از بین می برد. دستگاه های سختی گیر در انواع مختلف فلزی، فایبرگلاس، سختی گیر رزینی، سختی گیر مغناطیسی و سختی گیر الکترونیکی موجود هستند.

دستگاه های سختی گیر دارای مخزنی به نام مخزن نمک هستند که این مخزن رزین های دستگاه را احیا می‌کند و باعث فعالیت مجدد دستگاه می شود. در مخزن نمک این دستگاه‌ها باید از نمک سختی گیر آب استفاده کرد. نمک سختی گیر ماده معدنی است که بیشتر از ۹۹ درصد آن از سدیم کلرید تشکیل شده است و بی خطر ترین و بهترین روش برای احیا کردن رزین است و هیچ آسیبی به دستگاه ها و رزین های  سختی گیر وارد نمی کند.

نمک سختی گیر آب

 فروش سنگ نمک سختی گیر

مرکز فروش سنگ نمک سختی گیر آب، نمک های بویلر را به منظور استفاده در دستگاه های سختی گیر مکان‌هایی مانند خشکشویی ها، نیروگاه های هسته‌ای، رستوران‌ها، برج های خنک کننده، تصفیه خانه های آب آشامیدنی، سیستم های سرد کننده، مجتمع های مسکونی و غیره به فروش می رساند.

نمک سختی گیر آب

نمک سختی گیر آب با قیمت مناسب عرضه می ‌شود و باعث صرفه جویی هزینه ها در صنعت می شود‌. این نمک به شکل مکعب، کریستال، پودر و سنگ موجود است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *