مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم از معدن و کارخانه سنگ نمک گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک دانه بندی چیست؟خواص درمانی سنگ نمک صورتی ایرانخرید مستقیم از کارخانه سنگ نمک
کارخانه سنگ نمک

خرید مستقیم از معدن و کارخانه سنگ نمک گرمسار، سنگ نمک قرمز و صروتی مخصوص صادرات بسته بندی در کیسه جامبو بگ، سنگ نمک سفید صادراتی ویژه مصرف خوراکی جهت صادرات.

نمک دانه بندی چیست؟

کارخانه سنگ نمک محلی است که در آن خردایش انواع نمک ها انجام می گیرد و یکی از شیوه های معمول استحصال نمک در این کارخانه، دانه بندی آن است. در این حالت نمک بر اساس دانه های آن فرآوری و بسته بندی می شود. از انواع دسته بندی نمک بر اساس شکل ظاهری دانه ها می توان به نمک های پودری، نمک صدفی، نمک شکری، نمک شیلاتی و نمک هایی با دانه های بزرگتر اشاره کرد. در واقع دلیل اصلی دانه بندی کردن نمک برای کاربردهای آنها می باشد. زیرا در برخی موارد کاری درشت و یا ریزتر بودن دانه نمک می توان باعث اختلال در کار شود. عمده ترین دلیل دانه بندی نمک برای موارد صنعتی می باشد.

کارخانه سنگ نمک

خواص درمانی سنگ نمک صورتی ایران

کارخانه سنگ نمک انواع مختلف نمک را فرآوری و روانه بازارهای داخلی و بین المللی می کند. یکی از انواع محبوب نمک، نمک صورتی می باشد. البته نمک صورتی در نقاط مختلفی از دنیا وجود دارد اما تحقیقات علمی بر روی نمونه ایرانی آن نشان داده که این محصول نسبت به دیگر نمک های صورتی، خواص و ویژگی های بیشتری دارد. در این سنگ نمک مواد معدنی فراوانی وجود دارند که از جمله آنها می توان به منیزیم، کلسیم و پتاسیم اشاره کرد. از خواص درمانی سنگ نمک صورتی نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • کمک به درمان تعادل هورمونی در بدن
  • تنظیم و کنترل قند خون
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • کمک به جوانسازی پوست
  • درمان و رفع مشکلات تنفسی
  • کاهش ریفلاکس اسیدی و تنظیم PH بدن
  • درمان و کنترل فشار خون
  • کمک به استحکام استخوان ها
  • درمان گلو درد و بیماری های عفونی

کارخانه سنگ نمک

خرید مستقیم از کارخانه سنگ نمک

کارخانه سنگ نمک محلی است که برای خرید انواع نمک بهترین گزینه می باشد. در بازار فروش، نمک به مانند بسیاری از محصولات دیگر با چندین دست واسطه به دست مشتریان نهایی می رسد و همین موضوع باعث کاهش کیفیت و افزایش قیمت آن می شود. ما در مجموعه سنگ نمک هالیتو آمادگی داریم انواع نمک از جمله نمک دانه بندی، سنگ نمک صورتی و دیگر انواع نمک را با بهترین شرایط قیمتی و کیفی در اختیار شما عزیزان در سراسر کشور قرار دهیم.

کارخانه سنگ نمک

شما می توانید برای موارد کاری خود و با بهترین شرایط کیفی و قیمتی، انواع نمک را از این کارخانه خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

منبع: بازار سنگ نمک ایران

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *