مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت اتاق نمک درمانی در مجتمع گردشگری

آنچه در این مقاله می خوانید...

اتاق نمک درمانی، کاربردها و فواید آننحوه ساخت کلینیک نمک درمانیطریقه ساخت اتاق نمک درمانی
اتاق نمک درمانی

ساخت اتاق نمک درمانی در مجتمع گردشگری، خرید مستقیم تمامی متریال لازم از تولید کننده، مشاوره رایگان ساخت از صفر تا صد، با دریافت مشاوره صحیح از هزینه اضافی خودداری کنید.

اتاق نمک درمانی، کاربردها و فواید آن

آلودگی ها و مشکلات تنفسی در جهان امروز، گریبان انسان ها را گرفته است و رها نمی‌کند. دود کارخانه ها، ماشین آلات، صنعتی شدن شهرها، از بین رفتن بافت ها طبیعی، مازوت و مشکلات ژنتیکی عمده دلایلی هستند که ریه های ما را خسته و فرسوده کرده اند. در چنین حالتی اگر فکری نکنیم مشکل خطرناک تر و بزرگتر خواهد شد. اتاق نمک درمانی یکی از راه حل هایی است که نفس تازه ای به ریه های ما می‌رساند. تحقیقات ثابت کرده است نمک تنظیم کننده یون ها در بدن است و همچنین تاثیرات شگفت انگیزی در بهبود دستگاه تنفسی دارد.

اتاق نمک درمانی

نحوه ساخت کلینیک نمک درمانی

نمک درمانی یا هالپوتراپی از قرن ۱۹ تا هم اکنون به عنوان یک روش درمانی موثر برای مشکلات عصبی و تنفسی استفاده می‌شود. اتاق نمک درمانی به دو صورت وجود دارد، یا به صورت طبیعی که به آن غار نمک هم گفته می‌شود، یا به صورت دست ساز مانند کلینیک نمک درمانی. کاربرد و اثرات هر دو به یک صورت است و یک نتیجه را در پی دارد. برای ساخت این کلینیک روش های مختلفی وجود دارد. دو عنصر اصلی در این روند ساخت باید در نظر گرفته شود.

اول آبشار دوم دستگاه هالو ژنراتور. آبشار وظیفه‌ی تولید غبار نمک را بر عهده دارد. و دستگاه هالو ژنراتور نیز بلورهای نمک را به اندازه‌ی ذرات میکروسکوپی خرد می‌کند و در هوا پخش می‌کند. این عنصر اصلی برای ساخت یک کلینیک نمک درمانی است. اما در کنار اینها موارد دیگری نیز وجود دارد که باید رعایت شود. به عنوان مثال، باید فضایی مملو از آرامش و محیطی آرام در نظر گرفته شود. نور پردازی ها و تنظیم چراغ ها نباید زننده باشد. استفاده از سیستم صوتی و پخش موسیقی بی کلام و آرامش بخش می‌تواند کمک کند. در واقع مسئله اصلی بعد از پیاده کردن عناصر اصلی کلینیک و اتاق نمک درمانی، خلاقیت و ایجاد محیطی جذاب است.

اتاق نمک درمانی

طریقه ساخت اتاق نمک درمانی

ساخت این اتاق نمک ها در جهان روز به روز در حال افزایش است. در شهرهای صنعتی که آلودگی محیطی بیشتری وجود دارد، این اتاق نمک درمانی است که هنوز هم نفس ها را به ریه ها می‌رساند.

اتاق نمک درمانی

در کشور ما نیز این صنعت نوپا و نوظهور است و همچنین استقبال خوبی از آن شده است. کسب درآمد و سود رسانی از این طریق بسیار مثبت بوده است. ساخت اتاق نمک در خانه و مراکز درمانی به راحتی ممکن است، با استفاده از دستگاه های مخصوص و ایجاد محیطی مناسب می‌توان این اتاق را بهره برداری کرد.

منبع: بازار سنگ نمک ایران

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *