مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت و طراحی اتاق نمک با آجر نمک

آنچه در این مقاله می خوانید...

طراحی اتاق نمکفواید اتاق نمکیاتاق نمکساخت اتاق نمک با آجر نمک
اتاق نمک

ساخت و طراحی اتاق نمک با آجر نمک، اتاق نمک در تهران، طریقه ساخت اتاق نمک، نمک درمانی در منزل، تولید کننده برتر آجر نمک و چسب نمک در ایران، مشاوره و طراحی رایگان اتاق نمک،

استفاده از اتاق نمک در سال های اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است که این افزایش چشمگیر به واسطه ی داشتن ویژگی های بی نظیر آن می باشد. اما طراحی و ساخت این اتاق ها شرایط خاصی دارد که حتما باید در طراحی آن به این شرایط توجه کرد.

طراحی اتاق نمک

طراحی اتاق نمک از جمله طراحی هایی است که می توان با استفاده از وسایل کوچک در محیط هایی با حتی ابعاد کوچک هم آن را اجرا کرد. طراحی این اتاق ها شامل دیوار های نمکی، سنگ فرش، شن های نمکی و نورپردازی ویژه می باشد. البته در برخی طراحی ها از مبل یا ماساژور های راحتی هم استفاده می کنند. امروزه نوع جدیدی از طراحی های وجود دارد که برای کودکان می باشد و این اتاق ها موسوم به اتاق نمکی کودکان است که در آن از انواع وسایل بازی استفاده شده است.

نکته ی مهمی که در طراحی اتاق نمک وجود دارد این است که طراح، آشنایی کامل با نمک درمانی و عملکرد اتاق داشته باشد. علاوه بر این یک طراح خوب باید بداند که به دنبال چه نوع موقعیت جغرافیایی و مکان برای طراحی خود باشد. اطلاعات در رابطه با طراحی لوازم داخلی اتاق می تواند یکی دیگر از موضوعات هم باشد که طراح باید به آن اشراف داشته باشد. بنابراین می توان گفت هر چه دانش در این حوزه بیشتر باشد طراحی انجام شده دقیق تر و مفید تر خواهد بود.

اتاق نمک

فواید اتاق نمکی

تحقیقات در رابطه با نمک نشان دهنده ی خواص بی شمار آن می باشد. به همین دلیل است که در سال های اخیر شاهد گسترش اتاق نمک در مکان های مختلف هستیم. در ادامه به برخی از خواص و فواید اتاق های نمکی اشاره خواهیم کرد.

  • بهبود آسم و بیماری های تنفسی
  • بازیابی توان بدن بعد از عمل های جراحی سخت
  • کاهش ترشحات مخاطی
  • بهبود سیستم ایمنی بدن
  • کاهش سطح حساسیت
  • درمان بیماری های مزمن ریوی
  • درمان استرس و اختلالات خواب
  • بهبود عفونت های گوش
  • افزایش انرژی و استقامت بدن
  • بهبود سلامت جنسی
  • کاهش آکنه، چروک، اگزمای پوستی و سایر مشکلات مربوط به پوست

اتاق نمک

ساخت اتاق نمک با آجر نمک

همان طور که گفته شد اتاق نمک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها دیواره های آن می باشد که برای طراحی و ساخت آن از آجر های نمک استفاده می کنند. البته برای ساخت دیوار نمکی نیاز به الراماتی مانند قاب چوبی برای ساخت دیوار است و سپس آجر نمک درون این قابها چیده می شوند.

اتاق نمک

ترکیب قاب های چوبی و آجر های نمکی علاوه بر استحکام بالایی که دارد می تواند باعث جذاب تر شدن محیط شده و انرژی مثبت موجود در فضا را افزایش دهد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *