مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ نمک سفید فله به گرجستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با سنگ نمک خوراکیکاربرد سنگ نمک در صنعتفروش عمده سنگ نمک سفید
سنگ نمک سفید

صادرات سنگ نمک سفید فله به گرجستان، بسته بندی سنگ نمک سفید در کیسه های جامبو بگ ۱ تنی، امکان بسته بندی سنگ نمک در کیسه های ۲۰ کیلویی، سنگ نمک سفید خوراکی، دامی و صنعتی، امکان تحویل لب مرز.

آشنایی با سنگ نمک خوراکی

از میان انواع نمک، سنگ نمک سفید طبیعی ترین نوع آن است. این نمک عاری از هر گونه عناصر شیمیایی بوده و برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند. این سنگ با ارزش سرشار از عناصر کمیاب است که برای بدن ضروری هستند.

از جمله این عناصر می توان به مس، پتاسیم، منیزیم، روی، کلسیم  و غیره اشاره کرد. سنگ نمک سفید را می توان به شکل های مختلف در آمد و روانه بازار کرد. برای مثال در قالب پودر برای ساخت قرص و مکمل و به شکل مایع در شوینده های دارویی به کار گرفته شود.

استفاده از سنگ نمک خوراکی از آن جهت حائز اهمیت است، که در فرایند آماده سازی این ماده معدنی با ارزش مراحل تصفیه را اعمال نمی کنند. در نتیجه محصول کاملا ارگانیک به دست مصرف کننده می رسد.

از گذشته تا کنون در طب سنتی سنگ نمک خوراکی سفید بهترین نوع نمک شناخته شده است. این نمک در بهبود عملکرد روده، جلوگیری از پوکی استخوان، سلامت قلب، درمان افسردگی، بهبود اختلالات تنفسی، بهبود اشتها و حتی پیشگیری از سرطان موثر است.

سنگ نمک سفید

کاربرد سنگ نمک در صنعت

کاربرد سنگ نمک تا آنجایی که پیش رفته که به یکی از پر استفاده ترین منابع در بخش صنعت تبدیل شده است. در صنایع مختلفی از جمله صنعت نفت( برای افزایش تراکم گل و خاک) و در بخش دارو سازی ( ساخت کپسول و محلول های نمکی) از نمک استفاده می کنند. اما به طور کلی درصد زیادی از آن در بخش پزشکی و دارویی به مصرف می رسد.

چیزی در حدود ۷۰% نمک در بخش حمل و نقل و ایمنی راه ها و جاده ها به کار می رود. بیش از نیمی از کل محصولات شیمیایی ( مانند تولید رنگ، کاغذ، شیشه، پلاستیک و غیره) از نمک به عنوان ماده اصلی در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

سنگ نمک در صنایع آرایشی نیز دخیل بوده و کاربرد فراوانی دارد.

سنگ نمک سفید

فروش عمده سنگ نمک سفید

با توجه به جایگاه ویژه و تنوع بسیار این محصول فروش عمده سنگ نمک سفید  بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته و می توان طبق نظر مشتری آن را عرضه کرده و به فروش رساند. هر ساله به میزان فروش این محصول اضافه شده ، این امر به موجب افزایش آگهی افراد نسبت به خواص بی نظیر سنگ نمک است.

سنگ نمک سفید

فروش سنگ نمک سفید به شکل حضوری و اینترنتی به راحتی قابل انجام و در دسترس خریداران قرار گرفته است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *