مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ نمک سفید و صورتی از معدن سنگ نمک گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی معدن سنگ نمک گرمسارنحوه استخراج سنگ نمک از معدنتولید کننده سنگ نمک صورتی
معدن سنگ نمک گرمسار

صادرات سنگ نمک سفید و صورتی از معدن سنگ نمک گرمسار، سنگ نمک سفید با ۳ گرید مختلف، سنگ نمک صورتی در کیسه های جامبو بگ، نمک صورتی با ۵ سایز متفاوت، امکان تامین ماهانه ۸۵۰ تن.

معرفی معدن سنگ نمک گرمسار

شهر گرمسار را می توان یکی از شهر های متفاوت ایران از لحاظ داشتن معادن سنگ نمک معرفی کرد. حدود ۳۰ سال است که معادن این شهر به عنوان بزرگ ترین معادن نمک ایران شناخته شده اند و در طی این ۳۰ سال بسیاری از سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی سرمایه های خود را به سمت معادن این شهر برده اند. معدن سنگ نمک گرمسار از آن جهت که منبع عظیمی از انواع و اقسام سنگ های معدنی می باشد، از شهرتی جهانی برخوردار می باشد.

نکته ی جالبی که در رابطه با معدن سنگ نمک گرمسار وجود دارد این است که انواع نمک ها با درصد خلوص متفاوت در این معدن یافت می شوند به طوری که می توان انواع نمک با درصد خلوص پایین، متوسط و بالا را در این معدن یافت. همچنین به دلیل وجود عناصر معدنی مختلف در این معدن، می توان انواع نمک ها را در رنگ های مختلف یافت که هر یک برای موارد خاص و مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند.

معدن سنگ نمک گرمسار

نحوه استخراج سنگ نمک از معدن

امروزه با توجه به پیشرفتی که در رابطه با دستگاه های صنعتی به وجود آمده است، روش های استخراج سنگ نمک هم دستخوش تغییرات بسیاری شده اند و می توان با استفاده از روش های مختلف این کار را انجام داد. با توجه به این که در معدن سنگ نمک گرمسار انواع نمک ها وجود دارد برای استخراج آن ها از روش های مختلفی استفاده می کنند که عبارت اند از:

  • روش خلا: با استفاده از تبخیر کننده های قائم که به یکدیگر متصل بوده کار استخراج را انجام می دهند.
  • روش شکست هیدرولیکی: با استفاده از روش هایی همچون حفاری و انفجار نمک خارج شده و قبل از رسیدن به سطح خرد شده و سپس با استفاده از پایه های منفرد و به روش انحلال، سنگ نمک استخراج می شود.
  • روش روباز: یکی از متداول ترین روش ها می باشد که در مواردی که محوطه حفاری محدود و شیب استخراج بالا باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • روش تونلی: زمانی که لایه های افقی نمک دارای شیب کم ولی ضخامت بالایی باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

معدن سنگ نمک گرمسار

تولید کننده سنگ نمک صورتی

معدن سنگ نمک گرمسار را می توان یکی از بزرگ ترین تامین کننده های سنگ نمک صورتی معرفی کرد. این نمک که با نام سنگ نمک هیمالیا نیز شناخته می شود، از پرخاصیت ترین انواع نمک می باشد که منابع عظیمی از آن در ایران و به خصوص در شهر گرمسار وجود دارد. در این نمک علاوه بر کلر و سدیم عناصر دیگری همچون کلسیم، منیزیم و پتاسیم وجود دارد که باعث خواص بی نظیر آن شده است.

معدن سنگ نمک گرمسار

مجموعه سنگ نمک هالیتو انواع نمک دانه بندی شده صورتی رنگ را با قیمت بسیار استثنایی تولید و عرضه می کند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *