مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ نمک صورتی به هند تحویل بندر موندرا

آنچه در این مقاله می خوانید...

معدن نمک صورتی در ایرانخواص درمانی سنگ نمک صورتیصادر کننده سنگ نمک صورتی
سنگ نمک صورتی

صادرات سنگ نمک صورتی به هند تحویل بندر موندرا، بزرگترین معدن نمک صورتی در ایران، بزرگترین تامین کننده نمک صورتی در ایران، امکان تحویل در هند بندر موندرا و نواشوا.

یکی از انواع سنگ نمک ها که دارای خواص درمانی بسیاری بوده و زیبایی خارق العاده ای دارد، سنگ نمک صورتی می باشد. این نوع سنگ که به دلیل وجود عناصر معدنی مختلف از قبیل منیزیم و آهن در آن، به رنگ صورتی در آمده است، به سنگ نمک هیمالیا نیز معروف است.

به این دلیل به نمک صورتی، سنگ نمک هیمالیا می گویند، چون بیشترین مقدار آن در رشته کوه هیمالیا یافت شده و کیفیت سنگ نمک صورتی در این ناحیه از کره زمین، بسیار عالی می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سنگ نمک صورتی آشنا نموده و درباره خواص درمانی و معادن این نوع سنگ نمک در ایران، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

معدن نمک صورتی در ایران

سنگ نمک صورتی، علاوه بر اینکه در رشته کوه های هیمالیا یافت می شود، در کشور ایران نیز در بعضی از معادن سنگ نمک وجود داشته و با دارا بودن ذخایر آهن بالا، مشتریان زیادی از سراسر کشور و حتی کشور های خارجی و اروپایی دارد. یکی از معادنی که مقادیر فراوان و با کیفیتی از این نوع سنگ نمک را دارا می باشد، معدن سنگ نمک گرمسار می باشد. معدن سنگ نمک گرمسار به عنوان یکی از بزرگ ترین و معروف ترین معادن در ایران شناخته شده و استخراج انواع سنگ نمک ها، از جمله سنگ نمک صورتی از این معدن انجام می شود.

سنگ نمک صورتی

خواص درمانی سنگ نمک صورتی

سنگ نمک صورتی، با دارا بودن مقادیر فراوانی آهن و منیزیم در ساختار خود، به عنوان یک داروی طبیعی عمل نموده و باعث التیام و بهبود ماهیچه ها و عضلات آسیب دیده و بطور کلی بافت پیوندی بدن انسان می شود. منیزیم که در ساختار سنگ نمک صورتی وجود دارد، به راحتی از طریق پوست و طی تماس مستقیم با آن وارد بدن شده و به التیام عضلات آسیب دیده بدن کمک می کند. همچنین مواد معدنی دیگری که در ساختار سنگ نمک صورتی وجود دارند، باعث تقویت استخوان بندی در افراد شده و انسان از پوکی استخوان در امان خواهد ماند.

سنگ نمک صورتی

صادر کننده سنگ نمک صورتی

همانطوری که اشاره شد، سنگ نمک صورتی علاوه بر رشته کوه های هیمالیا، در مناطق مختلف ایران و از جمله معدن سنگ نمک گرمسار نیز به فراوانی وجود داشته و هرساله مقادیر فراوانی از این نوع سنگ نمک، به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

سنگ نمک صورتی

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک صورتی در ایران است و امکان تحویل سنگ نمک صورتی را در بنادر مختلف کشور هند با انجام تمام تشریفات گمرکی دارد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *