مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده سنگ نمک کریستالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک چگونه تشکیل می‌شود؟خواص درمانی سنگ نمک شیشه‌ایصادرات سنگ نمک کریستالی
سنگ نمک کریستالی

صادرات عمده سنگ نمک کریستالی به ترکیه و امارات و روسیه، سنگ نمک شفاف و شیشه ای برای تولید سنگ نمک تزیینی، خرید عمده دل نمک شفاف.

سنگ نمک کریستالی بخاطر ظاهر بسیار جذاب و غیرعادی که دارد، شاید بیش از سایر انواع سنگ نمک مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. سوای این تمایز ظاهری اما ترکیب این نوع از نمک، خواص و کاربردهای آن نیز تمایز داشته و همین باعث جذب طیف خاصی از مشتریان شده است.

سنگ نمک چگونه تشکیل می‌شود؟

داستان ایجاد سنگ نمک، می‌تواند یک داستان تاریخی و با سابقه بسیار طولانی تلقی شود. هزاران سال پیش، در حالی که بخش بیشتری از خشکی‌ها همچنان زیر آب بود، آتشفشان‌ها اقدام به تولید یون‌های سدیم و کلر کردند.

این دو یون در آب با یکدیگر واکنش داده و برای اولین بار بود که آنچه امروزه سنگ نمک می‌نامیم به وجود آمد. سنگ نمک کریستالی که ساختار خود را بدست آورده به تدریج در اقیانوس‌های کهن ته‌نشین شدند. در جاهایی که امروزه شاید بخشی از خشکی باشند اما در آن روزگار زیر آب اقیانوس بوده‌اند. بر اثر تبخیر اندک‌اندک در طول صدها و در برخی موارد شاید هزاران ساله، آنچه امروز به عنوان سنگ نمک می‌شناسیم، پدید آمده است.

سنگ نمک کریستالی

خواص درمانی سنگ نمک شیشه‌ای

سنگ نمک کریستالی یا شیشه‌ای، گونه یا یک ترکیب شیمیایی خاص از نمک  نیست بلکه شکل خاصی از آن است. سنگ نمک کریستالی یا شیشه‌ای، بسیار شفاف بوده و شکل ظاهری بلور و سنگ آن به گونه‌ای است که نور را به تمامی از خود عبور می‌دهد. این موضوع از خلوص بسیار بالای آن ناشی می‌شود.

به بیانی دیگر سنگ نمک کریستالی برخلاف سایر انواع نمک از جمله نمک‌های رنگی، فاقد مواد ناخالص بوده و صرفاً از یون‌های سدیم و کلر ایجاد شده است. مشاهده سنگ نمک کریستالی تنها در صورتی که خلوص بتواند از مرز ۹۹٫۹ درصد عبور کند، ممکن به نظر می‌رسد. همین خلوص بسیار بالای این نوع از سنگ نمک باعث شده است تا ویژگی‌های و فواید خاص خود را داشته باشد.

معمولاً در تولید داروهای متعددی از آن استفاده می‌شود؛ با خواصی مانند التیام‌بخشی، ضد میکروبی و ضد عفونی و همچنین تسکین‌بخش دستگاه تنفسی.

سنگ نمک کریستالی

صادرات سنگ نمک کریستالی

بنا به موهبت‌های طبیعی و تفاوتی که بین اقلیم‌های مختلف وجود دارد، واقعیت این است که سنگ نمک کریستالی در تمام نواحی جهان با همین کیفیت و خلوص ایده‌آل در دسترس نیست. لذا بسیاری از کشورها در صورت نیاز و داشتن بازار مستعد، اقدام به واردات آن می‌کنند.

سنگ نمک کریستالی

این بدان معنی است که در این بخش فرصت‌های قابل توجهی برای صادرات وجود دارد که تنها با اتکای به ظرفیت‌های یک مرکز معتبر می‌توان به نحو احسن از آن استفاده کرد. اگر در این رابطه تمایل دارید، می‌توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *