مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات نمک آبی سمنان به اروپا ماهانه ۲۵ تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص نمک آبی سمنانخرید نمک آبی سمنانصادرات نمک آبی
نمک آبی سمنان

صادرات نمک آبی سمنان به اروپا ماهانه ۲۵ تن، نمک آبی بسته بندی ۲۵ کیلویی ویژه صادرات، شرینک شده روی پالت، با کمترین نرخ حمل تحویل در مقصد، برای خرید عمده سنگ نمک آبی تماس بگیرید.

خواص نمک آبی سمنان

نمک آبی سمنان یکی از انواع نمک های معدنی می باشد که به دلیل وجود مقدار زیادی پتاسیم، کلسیم و آهن مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص پزشکان تغذیه قرار گرفته است. البته با توجه به محدود بودن منابع نمک آبی در جهان، قیمت آن بالا بوده و به همین دلیل است که مصرف آن در داخل ایران بسیار کم می باشد و بیشترین مقدار نمک آبی استخراج شده از معادن ایران به کشور های دیگر به خصوص کشور های اروپایی صادر می شود.

اما از قیمت بالای نمک آبی سمنان که بگذریم خواص به نظیر آن هر فردی را به استفاده از آن ترغیب می کند. از جمله خواص این نوع نمک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد باکتری بودن
  • درمان فشار خون
  • درمان تیروئید کم کار
  • تنظیم تعادل بدن
  • تنظیم خواب
  • ضد استرس قوی
  • رفع برخی از مشکلات تنفسی مانند برونشیت
  • جلوگیری از اسپاسم عضلات
  • ضدعفونی کردن دهان و دندان
  • تامین سلامتی قلب و پیشگیری از بیماری ها قلبی

نمک آبی سمنان

خرید نمک آبی سمنان

معادن استان سمنان یکی از قطب های تولید نمک آبی هستند. از همین رو خرید نمک آبی سمنان از کارخانه های این شهر به صورت عمده امکان پذیر می باشد.

با توجه به وجود معادن متعدد در این استان، کارخانه های فراوانی در این استان وجود دارند که با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته انواع سنگ نمک های استخراج شده از معادن از جمله نمک آبی و سنگ نمک رنگی را فرآوری کرده و آن ها را به صورت عمده به فروش می رسانند.

نمک آبی سمنان

صادرات نمک آبی

جالب است بدانید که بخش عمده ای از نمک آبی سمنان به بخش صادرات تعلق دارد. علت این موضوع را می توان قیمت بالای این نمک در داخل ایران بیان کرد. همین موضوع باعث شده است بسیاری از افراد تمایل به استفاده از این نوع نمک نداشته باشند.

نمک آبی سمنان

از طرف دیگر در کشور های دیگر به خصوص کشور های اروپایی این آگاهی در رابطه با خواص نمک آبی به مردم داده شده است و مردم برای تامین سلامتی خود این نوع نمک را در برنامه غذایی خود قرار می دهند. این در حالی است که با وجود منابع عظیم نمک آبی در ایران هنوز هم مردم ما اطلاعات کافی در رابطه با خواص و نحوه ی مصرف آن ندارند. البته صادرات نمک آبی در سال های گذشته توانسته است ارزآوری خوبی را برای ایران داشته باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *