مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات نمک تبلور مجدد به ارمنستان و عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک تبلور مجدد چیست؟خرید از کارخانه نمک گرمسارصادرات نمک به عراق
نمک تبلور مجدد

صادرات نمک تبلور مجدد به ارمنستان و عراق، کیسه های ۲۵ کیلویی، تامین ماهانه ۷۵۰ تن، اظهار گمرکی و ارائه سرتیفیکیت جهت صادرات، کارخانه تولید نمک خوراکی هیدرومیل و تبلور مجدد یددار و بدون ید.

نمک تبلور مجدد چیست؟

آیا تا به حال نام نمک تبلور مجدد را شنیده اید؟ به صورت کلی مفهوم تبلور مجدد یعنی، جایگزین کردن دانه های بی نقص و سالم، به جای دانه هایی با خلوص کمتر. نمکی که به آن تبلور مجدد و یا نمک تصفیه شده می‌گویند از بهترین و سالم ترین انواع نمک است. نمک در حالت عادی برای استخراج باید چند مرحله را پشت سر بگذارد:

  • استخراج از معادن نمک
  • وارد شدن به حوضچه های محلول
  • ورود به دستگاه سانتریفیوژ
  • تصفیه

حال تصور کنید برای رسیدن به خلوص بیشتر، این مراحل مجددا تکرار شود. در این حالت نمکی که به دست می‌آید را نمک تبلور مجدد می‌گویند. این محصول، رنگی بسیار روشن و چشم نواز دارد و از درصد خلوص بسیار بیشتری برخوردار است. نمک یکی از عناصر اصلی در خوراکی های ماست. سالم بودن و خالص بودن این محصول بسیار مورد اهمیت قرار دارد. نمک تصفیه شده، سالم ترین و خوش طعم ترین نمک خوراکی است. همچنین استفاده از این نمک در غذا، خواص درمانی زیادی دارد.

نمک تبلور مجدد

خرید از کارخانه نمک گرمسار

تصور کنید می‌خواهید آب بخورید. آبی که در مسیر رود جاری است سالم تر و بهتر است، یا آبی که از سرچشمه می‌جوشد؟ قطعا گزینه دو جواب درست است. در مورد نمک هم، مسئله به همین صورت است. اگر به دنبال نمک تبلور مجدد با کیفیت فوق العاده و درصد خلوص عالی هستید، چرا خرید از کارخانه نمک گرمسار را امتحان نمی‎‌کنید؟ کارخانه نمک گرمسار یکی از غنی ترین و بهترین نمک های جهان را تولید می‌کند. با خرید مستقیم از کارخانه می‌توانید محصولی شگفت انگیز را با قیمتی ارزان و مناسب به دست آورید. کارخانه گرمسار اصلی ترین سرچشمه دسترسی به نمک باکیفیت است. هم اکنون خرید مستقیم از کارخانه در دسترس شماست.

نمک تبلور مجدد

صادرات نمک به عراق

خاص بودن و مرغوب بودن نمک گرمسار به خصوص نمک تبلور مجدد باعث جذب علاقه های بسیار زیادی شده است. نمک استخراجی از این معادن در دنیا بی مثال هستند. به همین جهت کشورهای زیادی در لیست مشتریان این محصول قرار دارند. یکی از این مشتریان پروپاقرص، کشور عراق است.

ببینید
خرید بهترین نمک تبلور مجدد

نمک تبلور مجدد

در سالهای گذشته صادرات نمک به عراق به علت تقاضای بالای این کشور افزایش داشته است. صادر کردن این نعمت الهی و این معجزه‌ی طبیعی به عراق، نه تنها موجب رونق بازرگانی می‌شود، بلکه سود بسیار زیادی هم دارد. شما می‌توانید با خرید مستقیم نمک مرغوب گرمسار از کارخانه با قیمت مناسب و صادرات آن به عراق، زندگی خود را متحول کنید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *