مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سنگ نمک سفید ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از سنگ نمک سفیدقیمت عمده سنگ نمک سفید ارزان
سنگ نمک سفید

فروش سنگ نمک سفید ارزان، سنگ نمک تزیینی، سنگ نمک سختی گیر، سنگ نمک دامی، سنگ نمک سفید گرمسار، صادرات سنگ نمک سفید با کیسه جامبو بگ.

فروش سنگ نمک سفید در انواع مختلف تزیینی و صنعتی از این مجموعه انجام می گیرد. سنگ نمک از جمله مواد معدنی بوده و که کاربرد بسیاری داشته و دارد. و از نظر کاربرد به سه دسته سنگ نمک خوراکی، صنعتی و تزیینی تقسیم می شود. این سنگ بسیار پر فروش و بیشتر به عنوان محصول صادراتی به فروش می رسد. همچنین خواص بالایی داشته و به درمان بیماری اعصاب و روحی کمک می کند.

سنگ نمک سفید

موارد استفاده از سنگ نمک سفید

سنگ نمک سفید با نام هالیت شناخته شده همان کانی سدیم کلراید است و با توجه به نوع ناخالصی که در این کانی موجود دارد رنگ های خاصی دارد. وجود آهن باعث پدید آمدن رگه های قرمز در این سنگ شده است. سنگ نمک بی رنگ و سفید رنگ است. و در سه نوع خوراکی، تزئینی و صنعتی استفاده می شود. سنگ نمک تزئینی به منظور استفاده از خواص درمانی آن استفاده می شود. سنگ نمک در واقع شکل اولیه استخراج شده نمک است و بعد از دانه بندی و فرآوری شده برای مصارف خوراکی آماده و روانه بازار می شود.

مقابل ذکر است از سنگ نمک سفید برای موارد مختلفی همانند دباغی پوست، اسید سازی، تولید مواد پلاستیکی و شوینده، تهیه خوراک دام و طیور، تولید شیشه، پلی استر، پلاستیک، محصولات رزین و … استفاده می‌شود. خواص سنگ نمک بسیار بالا بوده و تمامی رمز و راز آن نیز در یون های منفی ساطع شده است. این ذرات باردار کوچک تاثیری فوق العاده در افزایش جریان خون به مغز دارد و در نتیجه سطح هوشیاری و آگاهی فرد افزایش و کسالت و خواب آلودگی را کاهش می دهد. یون های منفی ساطع شده از سنگ نمک به دلیل توانایی جذب میکروب ها و آلودگی های موجود در هوا عامل مهمی در کاهش آلرژی افراد نیز محسوب می شود.

سنگ نمک در دکوراسیون بسیار استفاده می شود و ظاهر و زیبایی خاصی به منزل شما می دهد. همین امر موجب شده تا سنگ نما برای تزیین منزل و محل کار نیز استفاده شود و از این محصولات برای تزین و ساخت چراغ خواب، دیوار نمکی، مجسمه نمکی و … استفاده می شود. مردم با خرید این محصولات علاوه بر تزیینات منزل یا محل خواص درمانی بالایی دارد.

سنگ نمک سفید

قیمت عمده سنگ نمک سفید ارزان

قیمت سنگ نمک ثابت نبوده و با توجه به نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی بازار، نوع و درجه کیفی آن، محل تولید و… متغیر است. این مجموعه در شکل اصلی سنگ نمک استخراجی از معادن در اختیار خریداران قرار می دهد.

سنگ نمک سفید

اگر به دنبال این هستید تا سنگ نمک تزیینی تراش خورده و خوراکی را تهیه کنید و به محیط منزل و محل کار خود زیبایی خاصی ببخشید و از خواص درمانی آن استفاده کنید این مجموعه بهترین گزینه پیش پای شماست. و یکی از راه های سریع و کم هزینه ای بوده که این روز ها در اختیار خریداران قرار گرفته است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *