مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده، خرده و صادرات نمک آبی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نمک آبی گرمسارمعدن نمک آبی در ایرانصادرات نمک آبی به اروپا
نمک آبی

فروش عمده، خرده و صادرات نمک آبی ایران، خرید نمک آبی گرمسار، سنگ نمک آبی کریستالی گرمسار، سنگ نمک آبی شکری سمنان، امکان صادرات به سراسر دنیا.

شاید کمتر کسی را بتوان یافت که نام نمک آبی را شنیده باشد. اما باید بگوییم که این نمک یکی از سالم ترین انواع نمک می باشد که دسترسی به آن بسیار محدود می باشد. از همین رو می توان گفت که قیمت آن بسیار بالا است. در ادامه به معرفی بیشتر نمک های آبی خواهیم پرداخت.

خرید نمک آبی گرمسار

خرید نمک آبی گرمسار به دلیل خواص منحصر به فرد آن حائز اهمیت است. از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم ضربان قلب
  • کاهش فشار خون
  • آرامش اعصاب
  • برطرف کننده استرس

انواع سنگ نمک آبی را می توان در سه نوع نمک کلکسیونی، نمک آبی پررنگ یکدست و نمک متناوب در بازار یافت. نمک های کلکسیونی به عنوان یکی از نایاب ترین انواع سنگ نمک در بازار شناخته می شوند و می توان گفت فروش آن به صورت کاملا محدود می باشد.

با توجه به این که این نمک ها به رنگ آبی و سفید می باشند گاهی خریداران این محصول می خواهند که نمک هایی با رنگ یکدست آبی تهیه کنند که در این صورت می توانند نمک های آبی یکدست را تهیه نمایند. نمک های آبی متناوب هم همان نمک های آبی و سفید می باشند که متناوب ترین نوع این نوع نمک ها در بازار است.

نمک آبی

معدن نمک آبی در ایران

در گذشته سنگ نمک آبی در بسیاری از شهر های ایران یافت شد که پس از تحقیقات در رابطه با این نوع نمک ها به این نتیجه رسیدند که هیچ یک از آن ها ارزش خوراکی ندارند. از همین رو می توان گفت دو شهر در ایران وجود دارد که معادن سنگ نمک آبی آن ها ارزشمند بوده و در واقع نمک های این معادن ارزش خوراکی دارند. این دو شهر عبارت اند از سمنان و گرمسار. بهترین نوع نمک های آبی در ایران مربوط به معادن گرمسار می باشد که برای صادرات هم از نمک های آن استفاده می شود.

نمک آبی

صادرات نمک آبی به اروپا

معمولا افرادی که در داخل ایران برای خرید نمک آبی مراجعه می کنند به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با خواص و ارزش این نوع نمک از شنیدن قیمت آن تعجب می کنند و کمتر کسی را می توان یافت که مبلغ در نظر گرفته شده برای خرید نمک های آبی را بپردازد. همین موضوع هم دلیلی برای صادرات این نمک شده است. به طوری که می توان گفت حدود ۹۰ درصد از نمک های آبی استخراج شده از معادن ایران به خارج از کشور و کشور های اروپایی صادر می شوند.

نمک آبی

علت بالا بودن قیمت نمک آبی را می توان کمیاب بودن آن در دل طبیعت بیان کرد. همان طور که گفته شد فقط دو شهر در ایران به این نعمت بزرگ الهی دسترسی دارند که دسترسی در این شهر ها هم به صورت محدود می باشد. معمولا قیمت این نوع نمک ها به دلیل صادراتی بودن آن در بازار ایران بر حسب دلار یا یورو بیان می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *