مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع سنگ نمک قرمز دامی و تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش سنگ نمک قرمزفروش سنگ نمک دامیفروش سنگ نمک تزیینی در تهران
فرو ش سنگ نمک

فروش عمده انواع سنگ نمک قرمز دامی و تزیینی، فروش سنگ نمک رنگی، فروش سنگ نمک دامی، خرید سنگ نمک خام، فروش سنگ نمک در کرج، فروش سنگ نمک قرمز، خرید سنگ نمک دکوری، مرکز فروش سنگ نمک در تهران.

فروش سنگ نمک قرمز

در مراکز فروش سنگ نمک تزیینی، انواع سنگ نمک ها با رنگ های مختلف مشاهده می ‌شوند. سنگ نمک قرمز به دلیل وجود عناصر آهن، منیزیم و پتاسیم به عنوان سنگ نمک خوراکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ نمک قرمز می‌ تواند سنگی جذاب برای ساخت آباژورهای سنگ نمکی باشد. زیرا این سنگ ها با نوردهی خاص خود زیبایی بی نظیری در محیط به وجود می آورند.

ترکیب سنگ نمک با دیگر سنگ های زیرزمینی و معدنی سبب به وجود آمدن رنگ قرمز در آنها می‌ شود. در هنگام خرید سنگ نمک قرمز به این مورد توجه داشته باشید که رنگ آن کاملاً طبیعی باشد زیرا برخی از تولید کنندگان برای بازار پسندتر کردن سنگ ها آن ها را رنگ می کنند.

فرو ش سنگ نمک

فروش سنگ نمک دامی

کارشناسان تغذیه دام و طیور توصیه می کنند که در جیره غذایی دام ها حتماً سنگ نمک گنجانده شود. سنگ نمک به عنوان یکی از بهترین و ارزان ترین مکمل های غذایی دام ها از قدیم به فروش رسیده است. سنگ نمک برای دام فواید بسیار زیادی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش وزن دام ها: برای افزایش نرخ تولید در دام های گوشتی راهکارهای متعددی به دامداران پیشنهاد می شود؛ یکی از این راه ها قرار دادن سنگ نمک در جیره غذایی آنها است. دام ها با خوردن سنگ نمک احساس تشنگی می‌کنند و آب زیادی می نوشند. از طرفی مصرف سنگ نمک باعث افزایش اشتهای دام ها می شود و در مدت زمان کوتاهی وزن آنها افزایش پیدا می‌کند. برای افزایش جمعیت دام سنگ نمک نیز می تواند موثر باشد زیرا ناباروری در جمعیت دام را کاهش می دهد.

جلوگیری از مرگ های ناگهانی: سنگ نمک بسیاری از مواد معدنی دام ها را تامین می کند و از طرفی دستگاه گوارش آنها را ضد عفونی می کند؛ از طرفی باعث تعادل الکترولیت ها در بدن آنها می شود؛ تمامی این موارد از بروز بیماری هایی مانند آماس مغزی، گنده خواری، پیکا و تب شیر جلوگیری می‌کند و باعث افزایش عمر آنها می شود.

مراکز فروش سنگ نمک، سنگ نمک دامی را با درصد خلوص بالا به فروش می رسانند. سنگ نمک کوهستان به دلیل عدم وجود عناصر سنگین نسبت به سنگ نمک دریا برای دام ها مناسب تر است.

فرو ش سنگ نمک

فروش سنگ نمک تزیینی در تهران

بسیاری از فروشگاه های معتبر تهران اقدام به فروش سنگ نمک تزیینی با طراحی های بسیار متنوع می کنند. سنگ نمک تزیینی می تواند یک اکسسوری بسیار جذاب و کاربردی برای محل کار و خانه باشد. در اصول فلسفه و فن باستانی چین یعنی فنگ شویی به سنگ نمک اهمیت زیادی می‌ دهند؛ فنگ شویی معتقد است که سنگ نمک می ‌تواند یک شارژر الکتریکی طبیعی باشد که انرژی های مثبت را در محیط پراکنده و انرژی های منفی را دفع کند.

یادداشت
مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزیینی در ایران است

فرو ش سنگ نمک

قرار دادن سنگ نمک تزئینی در گوشه های تاریک خانه، اتاق خواب، راهرو، حمام و کنار گلدان ها می تواند جلوه ای خاص به محیط می بخشد. ترکیب این سنگ ها با شمع موم عسلی می تواند به تقویت عنصر خاک و آتش کمک کند و انرژی سرشاری در محیط به وجود آورد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *