مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سنگ نمک دکوری بدون چراغ با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید سنگ نمک تزئینیتولید کننده گوی سنگ نمکخرید عمده سنگ نمک دکوری

فروش عمده سنگ نمک دکوری بدون چراغ با قیمت ارزان، خرید سنگ نمک طبیعی، تولید کننده جاشمعی سنگ نمک استوانه و مکعب، سنگ نمک خوراکی سفید رنگ با خلوص ۹۹٫۵ درصد.

سنگ نمک یکی از زیبا ترین انواع سنگ ها می باشد که در قالب رنگ های مختلفی وجود داشته و از این نوع سنگ ها برای تولید انواع مختلف صنایع دستی و دکوری استفاده می شود. لذا تولید و ساخت سنگ نمک دکوری، یکی از عمده فعالیت هایی است که توسط شرکت ها و کارخانجات فعال در این زمینه انجام می شود.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا درباره ی سنگ نمک دکوری توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

سنگ نمک دکوری

نحوه تولید سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک هایی که از معادن سنگ نمک در شهر های مختلف کشور از جمله شهر های گرمسار و سمنان استخراج می شوند، می توانند بسته به عناصر و مواد معدنی که در ساختار خود دارند، رنگ ها و اشکال متفاوتی به خود بگیرند.

به عنوان مثال، فراوان بودن عنصر آهن در سنگ نمک، باعث ایجاد رنگ قرمز در نمک می شود. حال آن که بالا بودن مقدار عنصر پتاسیم در سنگ نمک، رنگ آبی را برای سنگ نمک ایجاد خواهد کرد. سنگ نمک هایی که دارای رنگ های مختلف می باشند، می توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و تندیس های نمکی بسیار زیبایی را تولید کنند.

آباژور های سنگ نمک، از جمله ی زیبا ترین انواع سنگ نمک های تزئینی می باشند که امروزه خرید این نوع آباژور ها در سطح کشور بسیار رایج شده است.

سنگ نمک دکوری

تولید کننده گوی سنگ نمک

از گوی های سنگ نمک، در بسیاری از موارد برای تولید و ساخت آباژور های سنگ نمک استفاده می شود. به این ترتیب که چراغ هایی را در داخل این گوی ها قرار می دهند و آباژور های بسیار زیبایی را تولید می کنند که به عنوان چراغ خواب از آن ها استفاده می شود. همچنین از این گوی ها در بسیاری از کافه رستوران ها و اماکن عمومی به عنوان دکور استفاده می شود.

سنگ نمک دکوری

خرید عمده سنگ نمک دکوری

کارخانجات و شرکت های متعددی در سطح کشور در زمینه ی تولید و ساخت انواع سنگ نمک های دکوری فعالیت می کنند که برای فروش این نوع وسایل و صنایع دستی، این شرکت ها و کارخانجات معمولا اقدام به فروش عمده ی این محصولات می نمایند و فروشگاه ها و مغازه هایی که در مناطق مختلف کشور در زمینه ی فروش سنگ نمک های دکوری و تزئینی فعالیت می کنند، این سنگ نمک ها را از این شرکت ها و کارخانجات تولید کننده به صورت عمده خریداری می نمایند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده انواع سنگ نمک دکوری و چراغ خواب سنگ نمک در ایران است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *