مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نمک سختی گیر و احیای رزین در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت ایجاد آب سختتولید کننده قرص نمک سختی گیرفروش عمده نمک سختی گیر آب
نمک سختی گیر

فروش عمده نمک سختی گیر و احیای رزین در تهران، نمک سختی گیر و سنگ نمک مخصوص دیگ بخار و تصفیه آب، با کیسه ۲۰ کیلویی و ارسال رایگان به سراسر تهران و کرج.

در تمام دنیا تصفیه آب به وسیله سنگ نمک به عنوان بهترین روش سختی گیری آب و احیای رزین می شناسند.

همانطور که میدانید آب علاوه بر مصرف خوراکی مصارف دیگری همچون استفاده در صنایع نیز دارد ، که بیشتر این آب مصرفی چه در زمینه مصرف خوراکی چه در زمینه استفاده در صنایع آب سخت است.

علت ایجاد آب سخت

آب سخت سنگین است و املاح زیادی دارد که هم می تواند برای بدن بد باشد و هم برای دستگاه های صنعتی مشکلاتی همچون رسوب ایجاد کند و باعث از بین رفتن قطعات دستگاه ها شود و ضرر های بسیاری به کارخانه ها و تولید کنندگان وارد کند.

علاوه بر این بسیاری از محصولات نیز با آب تولید می شوند پس قطعا کیفیت آب بر کیفیت آن محصول تاثیر گذار است.

نمونه بارز تاثیر نوع آب را میتوان در شستشوی لباس دید به طوری که اگر لباس با آب سخت شسته شود برای تمیز کردن آن باید مواد شوینده بیشتری بکار برد همچنین شفافیت و تمیزی که با شستشو با آب نرم صورت می گیرد قابل مقایسه با آب سخت نیست.

مثال مشابه دیگر تاثیر آن بر کیفیت غذا و چای است به طوری که غذا با آب نرم بسیار لذیذ تر و چای با آب نرم بسیار خوشرنگ تر است.

برای این منظور که رزین به خوبی خود را احیا کند باید از سنگ نمک با خلوص بالا استفاده کرد این سنگ نمک بسیار کمیاب است و به راحتی در بازار یافت نمی شود زیرا میزان کلسیم و منیزیم آن صفر است و میزان سدیم آن بسیار بالا است هرچه سنگ نمک سدیم بیشتری داشته باشد خواص سختی گیری بیشتری دارد.

در تهیه این نمک اصلا نباید گول برخی قیمت های پایین این نمک را خورد زیرا اگر بی کیفیت باشد هیچ تاثیری ندارد و فقط باعث می شود بیشتر به دستگاه ها و لوله ها خسارت وارد شود.

 نمک سختی گیر

تولید کننده قرص نمک سختی گیر

ایران خود تولید کننده این محصول مهم است و علاوه بر اینکه نیاز داخلی خود را برطرف می کند ، به کشور های دیگر نیز این محصول را صادر می کند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده قرص نمک سختی گیر در ایران است.

نمک سختی گیر

فروش عمده نمک سختی گیر آب

سنگ نمک با درصد خلوص بالا به صورت کیسه ای ارزان تر از دیگر شکل های  نمک سختی گیر مانند قرص ، نمک برش خورده و.. است زیرا به دلیل بسته بندی کوچک آنها خیلی بهتر و راحت تر حمل می شوند.

نمک سختی گیر

برای خرید نمک سختی گیر و تصفیه آب کافیست سفارش خود را ثبت کنید و در محل به رایگان تحویل بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *