مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نمک صنعتی در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه انواع نمک صنعتی با سنتیخرید سنگ نمک صنعتی با قیمت تولید
نمک صنعتی

فروش عمده نمک صنعتی در بازار تهران، نمک شکری، نمک صدفی ریز و نمک صدفی درشت، نمک نخودی و شیلاتی والس، نمک پودری و پودر سنگ نمک عرضه در کیسه ۲۵ کیلویی.

نمک صنعتی یکی از پر کاربرد تربن منابعی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. نمک صنعتی درجه خلوص کمتری نسبت به نمک سنتی دارد. این نمک بیشتر برای مصارف: شیمیایی، دباغی و اسید سازی کاربرد دارد. این فرآورده در بازار تهران کیفیت بالاتری دارد و همچنین این نمک به صورت عمده نیز ارائه داده می شود. فروش عمده نمک صنعتی در بازار تهران بسیار رونق دارد چون عمده فروشی است بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

نمک صنعتی

مقایسه انواع نمک صنعتی با سنتی

همانطور که می دانید در طب سنتی نمک جزء مواد خوراکی است که برای پاکیزه شدن بدن و بو نگرفتن روده بزرگ از آن در غذا استفاده می کنند. عده ای فرق نمک صنعتی با سنتی را نمی دانند در ادامه این مقاله به مقایسه انواع نمک صنعتی با سنتی می پردازیم که عبارت اند از:

  • نمک صنعتی دارای دانه های درشت تری هستند و چون تصفیه نشده است برای صنایع مختلف استفاده می شود و همچنین نمک صنعتی شفافیت زیادی دارد.
  • نمک سنتی به دلیل داشتن ید ‌مجموعه ای از مواد معدنی را دارا است که برای تقویت سیستم گوارش گقش بسزایی دارد. این نمک برای تقویت گردش خون نیز و آنتی اکسیدان ها نقش پر رنگی دارد.
  • نمک صنعتی برای دارو سازی نیز به کار برده می شود و چون درجه خلوص کمتری دارد افراد زیادی آن را پر مصرف ترین نوع نمک می شناسند نمک سنتی باعث فشار خون بالا نیز می شود.
  • سنگ نمک صنعتی برای امور دامدارای کارایی دارد این نمک را می توانند در کنار غذای دام قرار دهند تا دام پس از لیس زدن این نمک دستگاه گوارش بهبود ببخشد.
  • همچنین نمک سنتی باعث کارایی بهتر تیروئید می شود و افراد با توجه به سن می توانند آن را مصرف کنند و از مزایای زیاد نمک سنتی بهرمند شوند.

نمک تمام مواد مغذی را دارا است و با خوردن آن در کنار دیگر مواد غذایی می توانید به هضم بهتر غذا کمک شایانی کنید و گردش خون بهتری داشته باشید.

نمک صنعتی

خرید سنگ نمک صنعتی با قیمت تولید

خرید سنگ نمک صنعتی با قیمت تولید به روش های مختلفی امکانپذیر است. سنگ نمک جزء نیاز های اصلی زندگی روزمره می باشد که با آسیب آن می توانید مقادیر زیادی بدست آورید. سنگ نمک صنعتی با قیمت تولید بسیار ارزان تر است و افراد مختلف توانایی خرید آن را دارا هستند.

نمک صنعتی

فروش نمک صنعتی از طریق مجموعه سنگ نمک هالیتو امکانپذیر است. خریداران می توانند به این سایت مراجعه کنند و به صورت عمده آن را تهیه و خریداری کنند. چون به صورت اینترنتی ارائه داده می شود خریداران در هر نقطه از ایران می توانند به راحتی آن را تهیه و خریداری کنند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *