مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده و خرده سنگ نمک آبی سمنان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده سنگ نمک آبی سمنانخواص نمک آبی مات سمنانخاصیت نمک کریستال آبی
سنگ نمک آبی سمنان

فروش عمده و خرده سنگ نمک آبی سمنان، نمک پرشین بلو، امکان تامین ماهانه نمک آبی سمنان بین ۲ تا ۵ تن، بسته بندی ۲۵ کیلویی، فروش خرده حداقل ۲ کیلو ارسال به سراسر کشور.

فروش عمده سنگ نمک آبی سمنان

سنگ نمک آبی سمنان، نوعی سنگ نمک با رنگ آبی است که فقط در کوه های اطراف شهر سمنان، شهرستان گرمسار استخراج می شود. این سنگ نمک به دلیل این که غنی از ماده معدنی پتاسیم است، به رنگ آبی می باشد.

نمک آبی فقط در کشور ایران استخراج شده و به صورت عمده توسط مراکز مختلف به فروش می رسد. مجموعه هالیتو به عنوان یکی از برترین مراکز فروش سنگ نمک آبی است. تست ها و آنالیزهایی که در آزمایشگاه بر روی سنگ نمک آبی عرضه شده در این مجموعه، انجام شده است، نشان دهنده خلوص کلرید سدیم بالای ۹۹ درصد در این سنگ نمک می باشد.

سنگ نمک آبی سمنان

خواص نمک آبی مات سمنان

نمک آبی سمنان که با نام Persian blue salt نیز معروف است، دارای خواص گسترده ای است که اکثر افراد در کشورمان از آن، بی اطلاع هستند. اما نمک آبی به صورت گسترده ای، توسط کشورهای خارجی به خصوص کشورهای اروپایی به عنوان طعم دهنده غذاهای دریایی استفاده می گردد. نمک آبی مات سمنان دارای پتاسیم، آهن، روی و کلسیم می باشد و فواید بسیاری برای بدن انسان دارد.

سنگ نمک آبی سمنان به دلیل این که غنی از پتاسیم می باشد به کنترل فشار خون، کمک فراوانی می کند. کمبود پتاسیم در بدن باعث پرفشاری خون می شود. نمک آبی مات سمنان برای سیستم عروق، بسیار مفید بوده و فشار خون را در حد نرمال نگهداری می کند. از دیگر خواص این نمک، کاهش خطر سکته های مغزی است.

مصرف این نمک کمیاب، باعث کاهش گرفتگی عضلات می شود. گرفتگی عضلات از اثرات جانبی کاهش پتاسیم در بدن است. نمک آبی به عنوان منبع غنی پتاسیم، می تواند این کمبود را جبران نماید.

سنگ نمک آبی برای سیستم عصبی بسیار مفید بوده و شادی آور و انرژی زا می باشد. نمک آبی مات سمنان، عصبانیت را کاهش داده و به درمان افسردگی، کمک قابل توجهی می کند. نمک آبی، خاصیت ضد استرسی قوی دارد.

سنگ نمک آبی سمنان

خاصیت نمک کریستال آبی

نمک کریستال آبی در واقع همان نمک طعام است که به دلیل وجود بعضی از مواد مانند سیلوئت، آهن و پتاسیم به این رنگ درآمده و رنگ آن کاملا به صورت طبیعی ایجاد شده است. کریستال های بزرگ نمک، دارای رگه های آبی در خود می باشند، در واقع این کریستال ها به طور کامل آبی نیستند، شفاف بوده و خطوطی آبی رنگ در آن ها وجود دارد.

سنگ نمک آبی سمنان

کریستال های نمک آبی اگر کوبیده شده و پودر شوند، دانه های ریز نمک، دارای طیف رنگی سفید تا آبی روشن مات می باشند. سنگ نمک آبی سمنان، بخصوص مدل کریستالی آن در دکوراسیون منزل نیز به کار می رود و در بسیاری از کشورها، به عنوان چشم زخم استفاده می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *