مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت هر تن سنگ نمک فله درب معدن

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک تصفیه شده فلهسنگ نمک مخصوص دامسنگ نمک فله صنعتی
سنگ نمک فله

قیمت هر تن سنگ نمک فله درب معدن، سنگ نمک سفید، سنگ نمک سختی گیر، سنگ نمک دامی، قیمت نمک تصفیه شده فله، سنگ نمک مخصوص برش زدن و تولید سنگ نمک تزیینی، برای اطلاع از قیمت نمک کیسه ای و انواع سنگ نمک جدول زیر را ببینید.

سنگ نمک فله چیست؟ از این نوع سنگ چه استفاده هایی می شود؟ سنگ نمک یکی از پر کاربرد ترین سنگ هایی است که امروزه در صنایع مختلفی از آن یا از نمکی که از این نوع سنگ به دست می آید، استفاده می شود. سنگ نمک، با توجه به عناصر و مواد معدنی که در آن وجود دارد، به رنگ های مختلفی دیده می شود.

رنگ هایی از قبیل سفید، که رنگ اصلی این نوع سنگ می باشد، قرمز، آبی، صورتی، نارنجی و … ، از جمله رنگ هایی هستند که در مورد این نوع سنگ در طبیعت یافت می شوند. سنگ نمکی که از معادن سنگ نمک استخراج می شود، به کارخانجات و صنایع مختلف در سطح کشور ارسال می شود تا کار فرآوری این نوع سنگ ها در این کارخانجات انجام شود.

بسته به موارد مصرف و استفاده ای که از این سنگ نمک ها می شود، تغییرات مختلفی روی آن ها صورت گرفته و محصول نهایی وارد بازار یا مجموعه مورد نظر می شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های سنگ نمک، کاربرد آن به عنوان خوراک دام می باشد. برای این که این سنگ ها به دهان و زبان دام ها آسیب نزنند، بایستی تراشخورده و صاف شوند و بعد به دامداری ها و گاوداری ها ارسال شوند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با سنگ نمک فله آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

نوع سنگ نمک بسته بندی قیمت هر تن – تومان
سنگ نمک دامی فله ۲۵۰۰۰۰
سنگ نمک سفید مخصوص برش فله ۳۸۰۰۰۰
سنگ نمک سختی گیری فله ۵۵۰۰۰۰
نمک تصفیه شده خوراکی یددار کیسه ۲۰ کیلویی ۱۴۰۰۰۰۰

نمک تصفیه شده فله

بیشترین درصد نمک تصفیه شده ای که در بازار وجود دارد، نمک تصفیه شده از سنگ نمک می باشد که طی فرآیند های مختلفی که روی سنگ نمک انجام می شود، نمک تصفیه شده تولید شده و در اختیار مردم قرار می گیرد. سنگ نمک به صورت فله در اختیار کارخانجات تولید نمک تصفیه شده قرار گرفته و این کارخانجات، با اعمال فرآیند های فیزیکی و شیمیایی مختلف روی سنگ نمک، نمک تصفیه شده را برای مردم فراهم خواهند کرد.

سنگ نمک فله

سنگ نمک مخصوص دام

همانطوری که در ابتدای این مقاله نیز عرض کردیم، یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های سنگ نمک، استفاده از آن برای خوراک دام می باشد. سنگ نمک ها را توسط دستگاه های مخصوص برش می دهند و تراشخورده و بدون هیچگونه زاویه ی نوک تیز، در اختیار دامداری ها و گاوداری ها قرار می دهند.

سنگ نمک فله

سنگ نمک فله صنعتی

یکی دیگر از خواص سنگ نمک، کاربرد آن در صنایع و کارخانجات مختلف، برای تولید انواع محصولات صنعتی می باشد. لذا این کارخانجات، سنگ نمک فله را از معادن سنگ نمک خریداری نموده و از آن در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

سنگ نمک فله

برای خرید سنگ نمک فله و ارسال به سراسر کشور تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *