مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید سنگ نمک تخت مخصوص پخت غذا

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک تخت چیست و از کجا می‌آید؟آشنایی با سنگ نمک برای پخت غذاتولید تخته گوشت سنگ نمکتولید کننده سنگ نمک تخت
سنگ نمک تخت

مرکز تولید سنگ نمک تخت مخصوص پخت غذا، تخته گوشت سنگ نمک، سنگ نمک خوراکی برش خورده برای آشپزی، امکان ارسال به سراسر کشور، فروش ویژه جهت رستورانها.

سنگ نمک تخت چیست و از کجا می‌آید؟

سنگ نمک در واقع همان منبعی است که نمک از آن استخراج و برداشت می‌شود. این سنگ ها از دل معادن نمک خارج شده اند و ترکیبی خارق العاده دارند. سنگ نمک تخت نوعی از سنگ نمک است که سطحی تخت و صاف دارد و دارای مصارف مختلفی است. این سنگ ها ظاهری بسیار زیبا، رنگ های منحصر به فرد و املاح معدنی مختلف است. وجود آهن، منگنز، روی املاح معدنی مانند کلر، سدیم و ساختار یونی می‌باشد. به همین علت از آن به عنوان تخته آشپزی برای پخت غذا نیز استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ظاهر زیبای این سنگ ها از برخی از انواع آن در حالت تزئینی نیز استفاده می‌کنند.

سنگ نمک تخت

آشنایی با سنگ نمک برای پخت غذا

طعم گرفتن وخوشمزه شدن یک غذا امر اتفاقی نیست. عوامل بسیار مختلفی در طبخ غذا موثر هستند تا طعم و مزه ای لذیذ را به شما منتقل کنند. یکی از این عوامل، تخته و تابه ای است که غذا روی آن طبخ می‌شود. شاید شنیده باشید ایرانیان باستان از ظروف مسی برای پخت غذاهای خود استفاده می‌کردند، زیرا آنها معتقد بودند ظرف غذا رابطه مستقیمی با طعم و آثار غذا دارد.

سنگ نمک تخت هم دقیقا به همین صورت است. این محصول به دلیل ترکیبی که در ساختار خود دارد و همچنین وجود سطح یونی خود، پس از برخورد با خوراکی ها خواص مختلفی را به آنها منتقل می‌کند. این سنگ ها علاوه بر طعم بخشی و خوشمزه کردن غذا، خواص معدنی و املاح خود را به غذا منتقل می‌کنند. امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها و رستوران های معتبر دنیا، از سنگ نمک تخت برای پخت غذا استفاده می‌کنند. طبخ غذاهای دریایی، طبخ گوشت، تفت دادن خوراکی های مختلف و یا حتی استفاده به عنوان تخته آشپزی برای تهیه سالاد و سبزیجات از کاربردهای این سنگ ها در آشپزخانه است.

سنگ نمک تخت

تولید تخته گوشت سنگ نمک

تخته گوشت سنگ نمک یکی از انواع سنگ نمک است. کاربرد این تخته برای طبخ گوشت و تفت دادن آن در حرارت استفاده می‌شود. این تخته را روی شعله های اجاق یا آتش آزاد قرار می‌دهید و از آن برای طبخ گوشت استفاده می‌کنید. طعمی که این شیوه پخت به گوشت می‌دهد فوق العاده خوشمزه و بسیار سالم است.

تولید کننده سنگ نمک تخت

شرکت ها و کارخانه هایی که در امر تولید و استخراج نمک صنعتی و طبیعی از دل معادن مشغول هستند، تولید کننده سنگ نمک تخت می‌باشند. این سنگ ها به صورت طبیعی از دل این معادن استخراج شده و در مسیر برش دادن و مسطح کردن قرار می‌گیرند.

سنگ نمک تخت

مشتریان بزرگ این سنگ نمک ها رستوران های لوکس و گران قیمتی است که به طعم و مزه غذای خود اهمیت زیادی می‌دهند. این سنگ ها در ابعاد مختلف و در رنگ های متفاوت و چشم نواز موجود هستند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *