مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید سنگ نمک چراغدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش ساخت سنگ نمک چراغدارتوزیع کننده سنگ نمک چراغدار
سنگ نمک چراغدار

مرکز تولید سنگ نمک چراغدار، خرید سنگ نمک تزیینی، سنگ نمک تزئینی مشهد، خرید اینترنتی سنگ نمک تزیینی، فروش عمده سنگ نمک تزیینی، تولید کننده چراغ خواب سنگ نمک و سنگ نمک دکوری.

نمک یکی از انواع مواد معدنی است که از طریق دریاها، دریاچه های شور و معادن سنگ نمک به دست می آید. سنگ نمک که بیشتر از طریق استخراج از معدن های به دست می آید دارای کارایی های متعددی می باشد که می توان به سنگ نمک چراغدار اشاره نمود.

مرکز تولید سنگ نمک چراغدار برای جلب رضایت و جذب بیشتر مشتریان برای خرید از این محصول اقدام به عرضه بهترین و با کیفیت ترین سنگ نمک چراغدار در طرح ها و مدل های مختلف نموده است.

سنگ نمک چراغدار

آموزش ساخت سنگ نمک چراغدار

سنگ نمک دارای خواص درمانی فراوانی می باشد و به خصوص برای درمان بیماری های روحی مناسب است. وجود سنگ نمک در محیط خانه و یا کار می تواند انرژی های منفی را از بین برده و به نوعی آرامبخش برای افراد حاضر در آن محیط باشد. امروزه برای زیبا تر شدن سنگ نمک آن را با چراغ تزیین می نمایند.

برای تهیه سنگ نمک چراغدار سنگ نمک مناسب و به اندازه دلخواه تهیه می نماییم. ابتدا لبه های سنگ را با استفاده از سوهان مخصوص سابیده تا لبه های تیز و ناسور آن از بین برود. سپس قسمتی از از سنگ را به عنوان پایه و کف انتخاب نموده تا سنگ نمک چراغ دار به حالت ایستاده قرار گیرد.

کف را نیز با استفاده از دستگاه مخصوص ساب، صاف نموده تا کف آن یک دست شود. بعد از انجام این مرحله نوبت به سوراخ نمودن سنگ برای گذاشتن لامپ می رسد. این کار با استفاده از دریل و مته مخصوص صورت می گیرد و باید به آرامی قیمت پهنای سنگ را به اندازه ای که لامپ در آن قرار می گیرد سوراخ نمود.

بعد از این کار و تمیز نمود نمحل لامپ مورد نظر با رنگ دلخواه را در جای سوراخ شده گذاشته و با استفاد هاز چسب مخصوص محکم می نماییم.

سنگ نمک چراغدار

توزیع کننده سنگ نمک چراغدار

توزیع کننده سنگ نمک چراغدار برای توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است. در این فروشگاه مجازی انواع سنگ نمک چراغدار در مدل های مختلف عرضه و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.

سنگ نمک چراغدار

این اقدام توزیع کننده سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه فروش و توزیع حذف شده و محصول مستقیماٌ در اختیار مشتریان قرار گیرد. مشتریان و خریداران نیز با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالا و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار و بدون واسطه و به صورت مستقیم از توزیع کننده سفارش و خریداری می نمایند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *