مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید نمک شکری و پودری در گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت انواع نمک صنعتیکاربرد نمک تصفیه نشده در صنعتنمک شکریفروش عمده نمک شکری
نمک شکری

مرکز تولید نمک شکری و پودری در گرمسار، تولید کننده نمک صورتی در سایزهای شیلاتی (نخودی)، شکری و صدفی، صادرات سنگ نمک قرمز و نارنجی با بسته بندی جامبو بگ.

تفاوت انواع نمک صنعتی

با توجه به کاربرد گسترده ای که نمک ها در حوزه صنعتی دارند می توان آن را در انواع و اقسام مختلف دسته بندی کرد که هر یک از آن ها با توجه به درصد خلوص و ویژگی ها  که برای آن ها در نظر گرفته شده است، مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال می توان به نمک شکری به عنوان یک نمک صنعتی اشاره کرد.

در واقع باید بگوییم که نوعی تفاوت در این نمک ها وجود دارد که باعث تفاوت در کاربرد آن ها شده است. عمده تفاوت نمک های صنعتی را می توان مربوط به درصد خلوص آن ها بیان کرد. تفاوت دیگری که بین این نوع نمک ها وجود دارد، این است که برخی از آن ها به صورت تصفیه شده و برخی دیگر به صورت تصفیه نشده مورد استفاده قرار می گیرند. البته بیشترین موارد استفاده از نمک صنعتی به شکل تصفیه نشده می باشد.

نمک شکری

کاربرد نمک تصفیه نشده در صنعت

همان طور که گفته شد برخی از نمک های مورد استفاده در صنایع مختلف به شکل تصفیه نشده می باشند. در واقع با توجه به این که هزینه ی تصفیه نمک ها باعث بالا رفتن هزینه های تولید می شود، در برخی صنایع که امکان استفاده از نمک های تصفیه نشده وجود داشته باشد از آن استفاده می کنند. برای مثال می توان به نمک شکری تصفیه نشده اشاره کرد که استفاده از آن را در برخی صنایع می توان مشاهده کرد. از جمله کاربرد های این گونه نمک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید سیالات حفاری
  • تولید گل حفاری
  • تامین بهداشت دام و طیور
  • نگهداری و فرآوری انواع پوست و چرم
  • نگهداری از الیاف در صنعت ریسندگی و بافندگی
  • صنایع رنگ، چسب و رزین
  • کلر سازی
  • شستشوی دیگ بخار
  • سختی گیری
  • پرورش انواع ماهی های گرمابی و سردآبی

نمک شکری

فروش عمده نمک شکری

نمک شکری از جمله نمک های صنعتی پرکاربرد می باشد که با نام نمک حفاری نیز در بازار شناخته می شود. با توجه به این که از این نمک برای تولید گل حفاری استفاده می کنند، معمولا مصرف آن در صنایع حفاری بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل لازم است که در چنین صنعتی خرید این نوع نمک به صورت عمده باشد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، پاسخگوی نیاز این صنعت هم باشد.

نمک شکری

برای تهیه ی نمک شکری به صورت عمده با مجموعه سنگ نمک هالیتو تماس بگیرید امکان تحویل و صادرات ماهانه ۶۰۰ تن با انجام کلیه خدمات حمل و نقل امکان پذیر است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *