مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز صادرات نمک به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید نمک درجه یکشرکت صادرات نمک به عراق
صادرات نمک به عراق

مرکز صادرات نمک به عراق، صادرات نمک به کردستان عراق، صادرات نمک خوراکی به عراق با ید ۶۰ و ید ۴۰، نمک خوراکی تصفیه شده تبلور مجدد یددار و بدون ید با کیسه ۲۵ کیلویی.

نمک کالایی است که تمام موجودات زنده به آن نیاز دارند و زندگی بدون نمک برای انسان میسر نیست اما زیاده روی در مصرف آن نیز می تواند انسان را دچار آسیب و اذیت کند نمک دارای مواد معدنی خاص و مورد نیاز بدن تمام انسان ها است. تولید کننده بهترین و خالص ترین انواع نمک استخراج شده از معادن را به صورت صادرات نمک به عراق در اختیار کشور همسایه با قیمتی مناسب قرار داده است.

صادرات نمک به عراق

مراحل تولید نمک درجه یک

نمک کالایی است که به شکل های مختلف در طبیعت وجود دارد و به صورت های مختلف تولید و به مصرف می رسد

۱_ ما معمولا نمک را به صورت سنگ نمک و در معادن بزرگ و یا از آب دریا و مانند آن استحصال و به مصرف می رسانیم این ماده معدنی بسیار عالی و با کیفیت نیاز بدن تمام موجودات خصوصا انسان است و بدون آن تعادل بدن و مواد بدن به هم ریخته و سبب ایجاد صدماتی می شویم اما باید نمک با دقت در اندازه مناسب بدن مصرف شود.

۲_ اگر نمک از معادن به دست بیاید که ابتدا به صورت سنگ نمک دیده می شود کارگران زحمتکش سنگ نمک را همراه با تمام ناخالصی ها به کارخانجات تصفیه نمک برده و در آنجا با استفاده از لوازم مکانیزه به پاکسازی نمک پرداخته و بعد از جداسازی تمام اضافات نمک درجه یک را استخراج و در بسته بندی های مختلف با وزن های مختلف در تمام مراکز فروش توزیع می کنند.

۳_ نمک دریایی نوع دیگری از نمک است که از لایه های زیرین در آب دریا به دست می آید و گاهی اوقات در برخی نقاط نمک محلول در آب آنقدر به حد اشباع رسیده که به سادگی می توان آن را استخراج کرد ولی این نوع نمک نیز نیاز به تصفیه و پاکسازی در کارخانجات صنعتی دارد تا بتوان از آن استفاده کرد.

صادرات نمک به عراق

شرکت صادرات نمک به عراق

تولید کننده نمک انواع نمک را از معادن و نمک های محلول در آب به صورت های مختلف استخراج و به پاکسازی این ماده عالی و با کیفیت می پردازد و انواع این کالا را بعد از تصفیه و افزودن ید و مواد مورد نیاز بدن در انواع بسته آماده و در اختیار شرکت پخش قرار داده تا این عزیزان بتوانند این کالای ارزشمند و نعمت الهی را در سراسر کشور در تمام مراکز فروش توزیع و به دست مصرف کننده برسانند.

صادرات نمک به عراق

تولید کننده نمک آماده و تصفیه شده را با قیمتی مناسب برای مصرف کننده داخلی و خارج از کشور در نظر گرفته زیرا نمک تصفیه شده به جز مصرف داخلی بالا متقاضیانی نیز در سراسر دنیا داردکه از تولید نمک استفاده می کنند شرکت بازرگانی نمک تصفیه شده را در اختیار مصرف کننده عراقی قرار می دهد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *