مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمک آبی رنگ سمنان تحویل در کشور انگلستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با نمک آبی رنگ سمنانطریقه مصرف نمک آبیصادرات نمک آبی
نمک آبی رنگ سمنان

نمک آبی رنگ سمنان تحویل در کشور انگلستان، ظرفیت صادرات ماهانه ۴۰ تن، بسته بندی در کیسه های ۲۵ کیلویی لمینت روی پالت، نمک صورتی سمنان ظرفیت تولید و تحویل ماهانه ۸۵۰ تن.

حتما با دیدن عنوان فکر کرده اید که نمک آبی رنگ سمنان به دلیل افزودن مواد مصنوعی به این رنگ منحصر به فرد در آمده اما این نمک، به طور طبیعی و به دلیل دارا بودن کلرید پتاسیم آبی رنگ است. از این نوع نمک به عنوان فسیلی که صدها سال قبل در دریاهای ایران تشکیل شده یاد می­شود. دلیل محبوبیت این نمک علاوه بر رنگ آرامش بخش، بافت بلوری و زیبای آن است.

آشنایی با نمک آبی رنگ سمنان

نمک آبی رنگ سمنان از دل طبیعت به دست آمده و دارای مواد معدنی زیادی مانند کلسیم، آهن، پتاسیم و… است که هر کدام باعث خواص متعددی می­شوند. همان طور که از نامش پیداست از استان سمنان به دست می آید اما استخراج آن کار دشواری است. فراوانی این نمک کم است و از این رو از آن به عنوان نمک نادر نام برده می­شود. این نمک فشار خون را تنظیم و تیروئید کم کار را درمان می­کند. از دیگر خواص آن می توان به بهبود گوارش و هضم غذا، تنظیم خواب، درمان بیماری های تنفسی، افزایش ایمنی و خاصیت ضد باکتریایی آن اشاره کرد.

نمک آبی رنگ سمنان

طریقه مصرف نمک آبی

نمک آبی به دلیل طعم بی نظیری که به غذا می­بخشد در آشپزی و طبخ غذا می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر طعم دلپذیرش، خواص متعددی دارد که بعد از مصرف آن متوجه آنها خواهید شد. در درمان افسردگی و ایجاد نشاط و شادابی تاثیر شگفت انگیزی دارد. در صنایع آرایشی بهداشتی هم کاربرد دارد زیرا می­تواند پوست را لایه برداری کند. بعضی از آن به دلیل ظاهر زیبایی که دارد در وسایل تزئینی استفاده می­کنند.

نمک آبی رنگ سمنان

صادرات نمک آبی

از آنجایی که ایران خاستگاه این نمک است، آن را به کشورهای اروپایی نظیر آلمان، آمریکا، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، هلند و کانادا صادر می­کند. کشور پاکستان نیز این روزها به جمع کشورهای وارد کننده نمک آبی از ایران پیوسته است. متاسفانه امروزه افراد کلاهبردار با رنگ کردن یا افزودن مواد مصنوعی به نمک های معمولی آنها را به جای نمک آبی به فروش می­رسانند.

نمک آبی رنگ سمنان

اگر به دنبال نمک آبی اصل و با کیفیت می­گردید، هالیتو بهترین انتخاب است. مجموعه هالیتو با دسترسی به معادنی مانند سمنان و گرمسار این نمک را نه تنها برای کشور خودمان ایران بلکه برای کشور های دیگر نیز تهیه می­کند. کیفیت این نمک ها به قدری بالاست که کشورهای اروپایی با رضایت کامل چندین سال است که مشغول خرید از این مجموعه هستند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *