مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمک آبی مات سمنان صادرات ماهانه ۴۵ تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص نمک آبی مات سمنانکاربرد سنگ نمک آبی چیست؟نمک آبی مات سمنانصادرات نمک آبی دانه شکری سمنان
نمک آبی مات سمنان

نمک آبی مات سمنان صادرات ماهانه ۴۵ تن، نمک آبی سمنان جهت بازار داخل با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان مجموعه هالیتو به سراسر کشور ارسال می گردد، صادرات این محصول به سراسر نقاط دنیا و تحویل در کشور مقصد انجام می پذیرد.

خواص نمک آبی مات سمنان

نمک آبی، یکی از نادرترین و قدیمی ترین نمک های جهان است که تنها در استان سمنان معادن آن وجود دارد. خواص نمک آبی مات سمنان در نوع خود بی نظیر است. در ادامه این خواص را با هم مرور می کنیم:

  • نمک آبی سمنان سرشار از پتاسیم است. وجود پتاسیم برای تقویت قلب اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • همچنین نمک آبی سمنان دارای کلسیم است که برای تقویت استخوان های بدن و رشد آنها بسیار مفید می باشد.
  • یکی از خواص مهم این نمک ها وجود منیزیم در آن ها است. اگر علاقه دارید دندان های سالمی داشته باشید و خستگی را از عضلات خودتان خارج کنید، باید منیزیم کافی برای بدنتان تامین نمایید.
  • نمک آبی سمنان به دلیل اینکه از اقیانوسهای قدیمی و خشک شده به جا مانده است هیچ گونه آلودگی ندارد و به عنوان یکی از تمیزترین و خالص ترین نمک های جهان شناخته می شود.

نمک آبی مات سمنان

کاربرد سنگ نمک آبی چیست؟

نمک آبی سمنان به سختی کشف و استخراج می شود. این محصول علاوه بر خواصی که به آنها اشاره کردیم کاربردهای زیادی در زندگی انسان دارد که بررسی آنها می تواند جالب باشد. برخی از آنها را خدمت شما بیان می کنیم:

  • آشپزی: نمک آبی مات سمنان دلپذیر و عطر خوشی دارد. به همین دلیل اگر استفاده از این نمک در غذاها باعث می‌شود آنها طعم و عطر بی‌نظیری پیدا کنند.
  • کلکسیون: به دلیل جذابیت ظاهری که نمک آبی مات سمنان دارد، استفاده از این نمک در طراحی دکوراسیون می‌تواند دیگران را جذب آن کند.
  • درمانی: این نمک ها به دلیل این که سرشار از پتاسیم هستند برای مقابله با افسردگی و کاهش فشار عصبی به شدت مفید می باشند.

نمک آبی مات سمنان

صادرات نمک آبی دانه شکری سمنان

طبیعتاً از آنجایی که نمک آبی مات سمنان در جهان کمیاب می باشد، در مقایسه با دیگر نمک‌ها قیمت بسیار بالاتری دارد. به همین دلیل نمک آبی سمنان در کشور خودمان چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. در واقع مقصد اصلی این نمک ها کشور های مهم اروپایی و آمریکایی هستند. نمک آبی سمنان همواره طرفداران زیادی در کشورهای آلمان، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آمریکا و برخی دیگر از کشورهای مهم دنیا دارد. به دلیل استخراج محدود نمک آبی سمنان که معمولاً سالانه نهایتاً به ۴۰۰ تن می رسد، رقابت شدیدی بین کشورهای مختلف جهان برای خرید آن وجود دارد.

نمک آبی مات سمنان

این رقابت برای صادرکنندگان ایرانی یک فرصت بی نظیر محسوب می شود و هر کس بتواند از این فرصت استفاده کند، موفقیت های اقتصادی زیادی را در آینده تجربه خواهد کرد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *