مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمک تبلور مجدد در بسته بندی ۲۵ کیلویی و ۵۰۰ گرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک تبلور مجدد چیست؟نحوه تولید نمک هیدرومیلصادرات نمک به عراق
نمک تبلور مجدد

نمک تبلور مجدد در بسته بندی ۲۵ کیلویی و ۵۰۰ گرم، نمک کوهستان تصفیه شده متبلور شده، با قیمت بسیار مناسب، برای خرید از کارخانه نمک تصفیه شده گرمسار تماس بگیرید.

نمک تبلور مجدد چیست؟

نمک همواره به عنوان یکی از چاشنی های مهم به خصوص برای ما ایرانیان شناخته شده است. همان طور که می دانید انواع نمک در طبیعت به شکل های مختلف وجود دارد. اما بهترین و سالم ترین آن نمک معدنی است. در سال های اخیر عملیات مختلفی بر روی نمک ها انجام شده است تا از این طریق بتوان میزان مواد مضر در آن را به حداقل رساند. یکی از انواع آن نمک تبلور مجدد می باشد.

اگر سنگ نمک معدنی را در حوضچه های محلول وارد کرده و سپس آن را به دستگاه های سانتریفیوژ منتقل نمایند و مجددا همین عملیات را برای بار دیگر تکرار کنند نمکی روشن با درصد خلوص بالا به دست می آید که به آن نمک تبلور مجدد می گویند. این نمک ها در گروه نمک های تصفیه شده قرار می گیرند و به همین دلیل استفاده از آن توصیه می شود.

نمک تبلور مجدد

نحوه تولید نمک هیدرومیل

همان طور که گفته شد امروزه علاوه بر نمک تبلور مجدد انواع دیگری از نمک ها وجود دارند که با روش های مختلف تهیه می شوند. یکی از آن ها نمک هیدرومیل می باشد. این روش با نام روش شستشو هم شناخته می شود. در این روش در ابتدای کار شروع به شستشوی سطحی نمک می کنند و سپس آن را وارد دستگاهی به نام هیدرومیل می کنند. در این دستگاه نمک ها در معرض آب پرفشار قرار می گیرند تا از این طریق ناخالصی های موجود در آن آزاد شود.

در مرحله ی بعد برای جدا کردن ناخالصی ها نمک را وارد سانتریفیوژ ها و یا تینکر ها می کنند. خلوص نمک های تهیه شده به این روش در حدود ۹۹ درصد می باشد.

نمک تبلور مجدد

صادرات نمک به عراق

ایران یکی از کشور هایی است که به دلیل داشتن منابع متعدد نمک توانسته است به عنوان صادرکننده ی نمک در منطقه شناخته شود. کشور عراق هم هب عنوان یک کشور همسایه یکی از کشور هایی است که بیش ترین حجم نمک تصفیه شده ایران به آن صادر می شود. میزان صادرات نمک تبلور مجدد به این کشور بیش تر از سایر نمک ها می باشد. علت این موضوع را می توان عدم وجود امکانات لازم در این کشور برای تصفیه نمک معرفی کرد.

اگر بخواهیم در رابطه با عوامل اصلی و موثر در صادرات نمک به کشور عراق صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • نوسانات ارزی و برتری دینار
  • کیفیت بالای نمک ایران
  • نبود منابع نمک در عراق

نمک تبلور مجدد

برای کشور عراق نمک یددار با ید ۶۰ نیز بسیار پر تقاضاسات که ما به آسانی می توانیم نمک خوراکی تصفیه شده با ید ۶۰ ppm ، را به شما تحویل بدهیم.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *