مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید آباژور سنگ نمک جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

آباژور سنگ نمک چگونه تولید می شود؟عرضه مستقیم آباژور سنگ نمک جدید
آباژور سنگ نمک جدید

بازار خرید آباژور سنگ نمک جدید، بزرگترین مرکز تولید آباژور سنگ نمک، چراغ خواب سنگ نمک، انواع چراغ خواب سنگ نمک دکوری و تزیینی با پایه چوبی.

آباژور سنگ نمک جدید یکی از وسایل دکوری جدید و پرطرفداری است که امروزه بسیار زیاد تولید می شود. تولید انبوه از این وسیله به دلیل تقاضای بسیار زیاد مصرف کنندگان آن می باشد به همین جهت سالانه حجم بسیار زیادی از آباژورهای سنگ نمک تولید می‌شود و در اشکال مختلف به فروش می رسد. در بازار خرید این آباژورها انواع مختلفی از این آباژورها را می‌توانیم شاهد باشیم که هر خریدار با هر سلیقه ای میتواند آن ها را تهیه کند.

آباژور سنگ نمک جدید

آباژور سنگ نمک چگونه تولید می شود؟

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع مختلفی از آباژور سنگ نمک و همچنین نحوه تولید آنها بپردازیم پس به شما توصیه می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همان طورکه در مطلب بالا گفتیم سنگ های نمک با رنگ های متفاوتی وجود دارد،معروف ترین و رایج ترین آن ها سنگ نمک سفید است.

برای تولید آباژور هایی که با سنگ نمک سفید تولید می شوند،ابتدا سنگ های نمک از معادن معروف آن استخراج شده سپس، برش سنگ های نمک توسط هنرمندان ماهر در این زمینه با شکل های مختلف انجام می شود.

مثلاً برش سنگ نمک به شکل قلب و یا برش سنگ نمک به شکل عروسک ها یا اشکال فانتزی کودکانه برای اتاق کودکان یکی از رایج ترین نوع برش های سنگ نمک برای تولید آباژور می باشد. بعد از برش خوردن این سنگ ها برخی تولید کننده ها به رنگ کردن آنها پرداخته و برخی دیگر از رنگ سفید و خالص این سنگ ها که به تنهایی جذابیت بخصوصی را در آباژور ایجاد می کند استفاده می کند. ناگفته نماند که بیشترین محصولات تولید شده از سنگ نمک در رنگ سفید و طبیعی آن است. زیرا این نوع سنگ موجب انعکاس نور از داخل سنگ به خارج آن می شود سپس با استفاده از چراغ های ریز و درشت خاصی در داخل سنگ برش خورده و یا در خارج از آن آباژورهای زیبایی تولید می کنند.

آباژور سنگ نمک جدید

عرضه مستقیم آباژور سنگ نمک جدید

انواع سنگ نمک برای تهیه آباژور های تزیینی امروزه در بازار فروش رایج شده است. آباژورهای مختلفی که در ابعاد و همچنین طرح های بسیار متفاوت از این سنگ نمک تولید می شود موجب شده تا خریداران بسیاری به این محصولات جذب شوند.قیمت آباژور نمک با توجه به ساده بودن آن یا استفاده از ابزارهای مختلف در تولید آن بسیار متفاوت است.

آباژور سنگ نمک جدید

برخی از این آباژورها دارای برش هایی بسیار سخت و پیچیده که نیاز به گذاشتن زمان زیادی دارد می باشد که همین قیمت خود آباژور را بالا برده و برخی دیگر نیز دارای حکاکی هایی می باشند که این مورد نیز قیمت آباژور را بالا می‌برد اما باید دقت کنیم که نوع ساده تر و همچنین شکیل تر از این آباژورها در بازار فروش وجود دارد که با قیمت بسیار پایین تری به خریداران ارائه می‌شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *