مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کننده و توزیع کننده نمک معدنی آبی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

 نمک آبی چیست؟طریقه مصرف نمک آبیمرکز صادرات نمک معدنی آبی
نمک معدنی آبی

تامین کننده و توزیع کننده نمک معدنی آبی در ایران، نمک کریستال آبی گرمسار، نمک آبی، خرید سنگ نمک آبی دانه شکری سمنان، امکان تامین و صادرات ماهانه به سراسر دنیا.

 نمک آبی چیست؟

همه ی ما تصوری که از رنگ نمک ها داریم رنگ سفید است. اما شاید جالب باشد بدانید که انواع دیگری از نمک ها وجود دارند که به رنگ آبی می باشند و به آن نمک معدنی آبی می گویند.

نمک آبی همان نمک طعام یا نمک خوراکی می باشد که رنگ آبی آن به دلیل وجود انواع مواد معدنی همچون کلسیم، آهن، پتاسیم و سیلوئت در آن است. البته شرایط جوی محیط و همچنین فشار و رطوبت از جمله عوامل دیگری هستند که باعث تغییر رنگ این نوع نمک ها شده اند. شهر گرمسار را می توان یکی از قطب های مهم تولید این نوع نمک در سراسر جهان معرفی کرد.

نمک معدنی آبی

طریقه مصرف نمک آبی

معمولا یکی از سوالاتی که در رابطه با نمک معدنی آبی برای افراد به وجود می آید این است که نحوه ی مصرف آن چگونه است و در چه مواردی می توان از آن استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: این نوع نمک را می توان آسیاب کرده و در پخت غذا از آن استفاده کرد. استفاده از این نمک از آن جهت که باعث تنظیم ضربان قلب و تنظیم فشار خون شده و از طرفی می تواند در کنترل استرس و اضطراب مفید واقع شود، توصیه می شود.

نمک معدنی آبی

مرکز صادرات نمک معدنی آبی

همان طور که گفته شد شهر گرمسار به عنوان یکی از قطب های مهم تولید نمک معدنی آبی در سراسر جهان می باشد. به همین دلیل است که صادرات آن از ایران به کشور های دیگر انجام می گیرد. امروزه کشور های مختلف به خصوص کشور های اروپایی به دلیل وجود خاصیت بی نظیر این نوع نمک به مشتریان پروپا قرص آن تبدیل شده اند. می توان گفت که امروزه حدود ۹۰ درصد از تولیدات ایران در بخش نمک آبی به بخش صادرات تعلق دارد که همین موضوع باعث شده است که مراکز مختلفی اقدام به  فعالیت در این حوزه نمایند.

نمک معدنی آبی

علت این حجم از صادرات نمک معدنی آبی را می توان قیمت بالای آن معرفی کرد. در واقع، با توجه به محدود بودن معادن این نوع نمک در سراسر جهان قیمت این نمک بسیار بالا می باشد و به همین دلیل است که در داخل ایران مصرف آن بسیار محدود است. از طرفی بیشتر افراد در داخل ایران از خواص و ویژگی های منحصر به فرد این نوع نمک مطلع نبوده و به همین دلیل تمایلی به خرید آن ندارند و این در حالی است که نمک آبی را می توان به عنوان نوعی ماده درمانی برای درمان بسیاری از بیماری ها معرفی کرد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *