مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید سنگ نمک تزیینی گرمسار اصفهان قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ نمک چگونه تشکیل می شود؟نحوه برش سنگ نمکتولید سنگ نمک تزیینی
تولید سنگ نمک

تولید سنگ نمک تزیینی گرمسار اصفهان قم، بزرگترین مرکز تولید سنگ نمک در ایران، سنگ نمک درمانی گرمسار، دارای دو کارگاه تخصصی تولید سنگ نمک در اصفهان و قم.

سنگ نمک چگونه تشکیل می شود؟

سنگ نمک و اعتقاداتی که نسبت به آن در بین مردم رایج است باعث شده است که از این نمک علاوه بر مصارف خوراکی و صنعتی، به عنوان سنگ نمک تزیینی در منازل استفاده شود. مردم معتقدند سنگ نمک آنها را از چشم زخم در امان نگه می دارد و گاهی به عنوان درمان از آن استفاده می شود. اما آیا تا کنون از خود پرسیده اید که تولید سنگ نمک طی چه فرآیندی صورت می گیرد؟

تولید سنگ نمک نتیجه ی واکنش بین دو عنصر است. یون سدیم با بار مثبت و یون کلر با بار منفی واکنش می دهند و نتیجه ی این واکنش تولید سنگ نمک است که اکنون ما آن را در اشکال مختلف در اختیار داریم. یون سدیم و یون کلر در اثر فعالیت های آتشفشانی  در اعماق دریا نیز بوجود می آیند و پس از آن که آب دریا خشک یا تبخیر شد، نتیجه ی واکنش میان این دو عنصر سنگ نمک است. در واقع می توان گفت هنگامی که آب دریا به هر طریقی و به هر دلیلی تبخیر شود، در بستر دریا لایه هایی از سنگ نمک  با ابعاد متفاوت تشکیل می شود.

تولید سنگ نمک

نحوه برش سنگ نمک

سنگ نمک در ابعاد و رنگهای مختلفی یافت می شود و نحوه برش سنگ نمک نیازمند ابزار خاصی است. برای برش سنگ نمک از افراد ماهر در این حرفه، دستگاه و ابزار پیشرفته و همچنین قالب های مورد نیاز برش استفاده می شود. قالب های بسیار زیادی ممکن است برای برش سنگ نمک مورد استفاده قرار گیرد، اما معروفترین قالب ها در ابعاد ۲۰*۱۰-۲۰*۲۰- ۱۰*۱۰ می باشند. از آنجایی که برش دادن سنگ نمک و قالب های مورد نظر هزینه های جداگانه ایی برای شرکت ها دارند، فروش و قیمت سنگ نمک برش خورده بر اساس قالب و ابعاد و همچنین رنگ سنگ نمک در بازار متفاوت است.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تزیینی در ایران است

تولید سنگ نمک

تولید سنگ نمک تزیینی

سنگ نمک نه تنها مصرف خوراکی و صنعتی دارد، بلکه جنبه ی تزییناتی در منازل دارد. از سنگ نمک برای تزیین وتولید چراغ خواب، شمعدان، تندیس و همچنین گردنبند نمکی استفاده می شود.

سنگ نمک تزیینی در رنگ های مختلف در بازار عرضه می شود. برای تولید سنگ نمک تزیینی به دو مسئله باید اهمیت داد. اول اینکه جنس سنگ نمک چگونه است. گاهی جنس سنگ نمک اصلا مناسب برش دادن نیست و ممکن است در قالب مورد نظر خراب شود.

تولید سنگ نمک

مسئله دیگر در تولید سنگ نمک تزیینی نحوه ی برش دادن است که بسیار حساس است. بنابراین، هر سنگ نمکی مناسب تزیین و برش نیست. به طور مثال، رنگ سنگ نمک نقش مهمی در انتخاب و برش آن برای تزیین دارد. تنها سنگ نمک مناسب برای آباژور سنگ نمک سفید است که باید کاملا خالص باشد.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *