مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده نمک خوراک دام

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمک خوراک دام چه مشخصاتی دارد؟نمک خوراک داممرکز عرضه نمک خوراک دام
نمک خوراک دام

تولید عمده نمک خوراک دام، نمک شکری و نمک پودری با کیسه ۲۵ و ۳۵ کیلویی مخصوص خوراکی دام، سنگ نمک مخصوص دام سفید کاملا یکدست با قیمت استثنایی، سنگ نمک دام ارزان قیمت.

نمک خوراک دام یک محصول ارزشمند است که دارای ارزش غذایی بسیار زیادی برای دام می باشد. تولید نمک خوراک دام در کشور به صورت گسترده و انبوه انجام می شود. تولید بالای این محصل باعث شده تا کشور در این مورد به خودکفایی برسد و نیازهای استفاده کنندگان و مصرف کنندگان این کالا به طور کامل مرتفع گردد. قیمت تولید هر یک از انواع و نمونه های این کالا به شیوه تولید و ارائه آن به بازار های داخلی بستگی دارد.

نمک خوراک دام

نمک خوراک دام چه مشخصاتی دارد؟

یکی از اجزای اصلی و بسیار مهم خوراک دام، نمک می باشد. وجود نمک در غذای دام به هضم هر چه بهتر غذا و جلوگیری از عفونت آن کمک بسیار زیادی می کند. خوراک های دام فرآوری شده حاوی مقدار متناسبی نمک هستند که این امر برای سلامت دام لازم و ضروری می باشد.

تقریبا در حدود کمتر از ۱۰ درصد از غذای مورد نیاز دام را سدیم و کلر تشکیل می دهند. نمک های استفاده شده برای دام دارای مشخصات و ویژگی های گوناگونی هستند که از اصلی ترین و مهمترین آنها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • یکی از مهمترین مشخصه های این نوع نمک، درصد بالای خلوص آن می باشد. نمک استفاده در خوراک دام خالص و با کیفیت است و استفاده از آن هیچ نوع مشکلی را برای سلامت دام ایجاد نخواهد کرد.
  • از دیگر مشخصات و ویژگی های اصلی این کالا، ذرات بسیار ریز آن می باشد. نمک استفاده شده در تولید خوراک دام دارای ذرات بسیار ریزی است و این موضوع باعث شده تا مصرف آن برای معده دام ایجاد مشکل نکند.
  • از دیگر مشخصه های اصلی و بارز این محصول، تصفیه آن می باشد. نمک های به کار رفته در تولید و تهیه غذای دام اغلب از توع تصفیه شده و درجه یک هستند.

نمک خوراک دام

مرکز عرضه نمک خوراک دام

عرضه نمک مخصوص خوراک دام در بازار های داخلی به دو صورت عمده و جزئی انجام می شود. در ارائه عمده و کلی این محصول افراد می توانند بهترین و مرغوب ترین نمونه های آن را با صرف هزینه بسیار کمی تهیه کنند. شیوه ارائه و عرضه این کالا تاثیر بسزایی در قیمت گذاری هر یک از انواع آن خواهد داشت.

این سایت در زمره اصلی ترین و معتبر ترین واحد های ارائه و عرضه نمک خوراکی در کشور است که این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی به دست مشتریان و سفارش دهندگان گرامی و محترم می رساند. ارسال هر یک از انواع و اقسام این محصول در سریع ترین زمان ممکن و در مدت کوتاهی انجام خواهد شد.

منبع: بازار سنگ نمک ایران

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *