مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش آجر نمک دامی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده آجر نمک دامیخواص سنگ نمک برای دامخرید نمک دامداری
آجر نمک دامی

تولید و فروش آجر نمک دامی صادراتی، بسته بندی کارتنی، وزن هر بسته ۱۵ کیلوگرم، امکان تولید آجر نمک دام در رنگهای متنوع بنا به سفارش مشتری، صادرات و تحویل در کشور مقصد.

تولید کننده آجر نمک دامی

آجر نمک دامی که به آن آجر معدنی نیز گفته می شود، نوعی آجر لیسیدنی است. همان طور که می دانید غذای دام، علوفه می باشد که فاقد بسیاری از مواد معدنی مورد نیاز بدن دام می باشد. آجر نمک دامی به دلیل مزه نمک و بوی مواد معدنی که دارد، برای دام جذاب بوده و دام با لیسیدن آن، مواد معدنی مورد نیاز خود را کسب می کند.

آجر معدنی در انواع مختلف، تولید می شود و دامداری ها و مراکز نگهداری و پرورش اسب، خریداران اصلی آن می باشند. این مرکز یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان آجر معدنی مخصوص دام در کل کشور می باشد.

آجر نمک دامی

خواص سنگ نمک برای دام

گیاهان و علوفه تامین کننده تمام نیازهای غذایی دام نیستند، بنابراین با استفاده از آجر نمک دامی در تغذیه دام، کمبودهای غذایی دام را تامین می کنند. سنگ نمک، حاوی دو عنصر معدنی کلر و سدیم می باشد که برای بدن چهارپایان، ضروری می باشد.

  • سنگ نمک باعث تقویت سیستم عصبی دام شده و ارسال پیام های عصبی به درستی انجام خواهد شد.
  • باعث جذب بهتر اسیدهای آمینه از روده دام می گردد. از بروز مشکلات گوارشی در دام جلوگیری می کند و عفونت های گوارشی را درمان می کند.
  • سیستم هورمونی دام را تقویت کرده و ناباروری دام و مشکلات تولید مثلی را از بین می برد.
  • کمبود نمک در جیره غذایی دام، باعث تمایل دام به خوردن مواد غیر خوراکی و خاک شده و ایجاد تشنگی مفرط و تکرر ادرار، در دام می کند و در نهایت کاهش شیر در دام های شیرده و کاهش وزن در دام های گوشتی را در پی دارد.
  • بنابراین استفاده از سنگ نمک در تغذیه دام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کمبود آن باعث ایجاد بیماری های و مشکلات مختلف در دام شده و رشد و شیردهی دام را با مشکل روبرو می کند.

آجر نمک دامی

خرید نمک دامداری

سنگ نمک های دامداری به عنوان مکمل های غذایی در دامداری ها استفاده می گردد، تا از بروز بیماری ها در دام جلوگیری کرده و مواد معدنی مورد نیاز بدن دام را تامین کند. برای تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن دام، به تعداد کافی آجر نمک را در قسمت آبخوری دامداری ها، قرار می دهند تا دام شروع به لیسیدن این آجر نمک ها کند.

آجر نمک دامی

برای خرید نمک دامداری، مراکز مختلفی در کشور موجود هستند که به خدمت رسانی به دامداری ها می پردازند، مجموعه ما نیز یکی از بزرگترین مراکز تهیه نمک دامداری است که طبق سفارش مشتری نمک دامداری را در اندازه و حجم های مختلف آماده سازی کرده و به مشتریان ارائه می نماید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *