مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش نمک صنعتی گرمسار سال ۱۴۰۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

شیوه تولید نمک صنعتی در کارخانهاستفاده از نمک تصفیه نشدهفروش عمده نمک صنعتی
نمک صنعتی

تولید و فروش نمک صنعتی گرمسار سال ۱۴۰۱، تولید کننده نمک پودری، کارخانه نمک شکری ریز گرمسار، نمک شیلاتی و نخودی درشت سمنان.

نمک صنعتی اسامی گوناگونی دارد؛ از جمله نمک سنتی یا نمک تصفیه نشده. در کنار اسامی متعدد، این محصول کاربردها و مشتریان متعددی هم دارد زیرا اساساً نمک صنعتی در پروسه‌های مختلفی با اهداف گوناگون به کار گرفته می‌شود. اگر یکی از خریداران این ماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

نمک صنعتی

شیوه تولید نمک صنعتی در کارخانه

اساساً در بین انواع مختلف نمک، تفاوتی از حیث ترکیب اصلی وجود نداشته و صرفاً در نمک‌های رنگی شاهد ناخالصی‌های خاصی هستیم که رنگ ماده را تغییر می‌دهند. اما در رابطه با دسته‌بندی‌هایی مانند نمک صنعتی یا نمک طعام، آنچنان که گفته شد، اصلی‌ترین تفاوت در شیوه اصلاح، فرآوری و تولید نمک مشهود است.

در نمک صنعتی یا به عبارتی سنتی، برخلاف نمک طعام، دقیقاً از سنگ نمکی با مختصات مشابه استفاده می‌شود اما پروسه‌های تصفیه و از بین بردن ناخالصی‌های احتمالی، بر روی آن انجام نمی‌شود. به عبارتی در این نوع نمک، بدون کمترین اصلاح یا تصفیه، به طور مستقیم حاصل کوبش سنگ نمک است. البته در برخی موارد ممکن است یک دسته‌بندی بر اساس اندازه دانه‌های پس از کوبش انجام شود.

نمک صنعتی

استفاده از نمک تصفیه نشده

نمک صنعتی یا همان نمک تصفیه نشده، برای مصرف خوراکی و اصطلاحاً طعام، به هیچ عنوان پیشنهاد نشده و به همین خاطر تأیید وزارت بهداشت را ندارد! معمولاً بخاطر عدم گذر از پروسه‌های اصلاحی و بهبود کیفیت، خوردن این نوع از نمک، می‌تواند حتی مضر تلقی شود.

هرچند واقعیت این است که در اغلب مواد حتی بخاطر شکل ظاهری ذرات و وجود ناخالصی نیز قابل مصرف نیست. از سوی دیگر در برخی از انواع نمک طعام در مناطق خاصی از کشور شاهد اضافه کردن ید به نمک هستیم؛ امری که به منظور جبران کاستی‌های تغذیه بدن انجام می‌شود.

اما آنچنان که پیداست چنین اصطلاحاتی بر روی نمک صنعتی انجام نمی‌شود. این نوع از نمک اما، صدها زیردسته و گونه متفاوت داشته و هر یک از آن‌ها برای مقصود خاصی به کار گرفته می‌شوند. از دامپروری، احیای رزین و استفاده در تصفیه‌خانه‌ها تا سختی‌گیر آب و عامل ذوب یخ معابر، کاربردهای متعددی را می‌توان برای نمک صنعتی تصور کرد.

نمک صنعتی

فروش عمده نمک صنعتی

ما به عنوان یکی از فعالین این عرصه و با وجود دسترسی مستقیم به حجیم و باکیفیت‌ترین منابع نمک حاضر در کشور، آمادگی داریم تا انواع نیازهای شما به نمک صنعتی را در کمترین زمان ممکن برآورده سازیم.

به این منظور می‌توانید ضمن کسب مشاوره از کارشناسان فروش مجموعه، برای نهایی کردن خرید و سفارش به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید. فروش عمده نمک صنعتی به شکل متمرکز و با در نظر داشتن استانداردهای این حیطه از بازار، انجام می‌شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *