مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده عمده پودر نمک صورتی و سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی پودر نمک صورتیخرید نمک آبی پر رنگکاربرد پودر نمک سفید
پودر نمک

تولید کننده عمده پودر نمک صورتی و سفید، فروش عمده نمک کریستال، تولیدی صابون سنگ نمک، بازار فروش و صادرات نمک کریستال آبی، برای خرید عمده انواع نمک پودری تماس بگیرید.

معرفی پودر نمک صورتی

پودر نمک صورتی؟ قطعا با شنیدن این نام تعجب کرده اید، چرا که تاکنون این تصور را داشتید که نمک تنها به رنگ سفید وجود دارد. اگر بدانید نمک به رنگ های نارنجی و آبی نیز وجود دارد، واکنش شما چه خواهد بود؟ اگر در زمره افرادی هستید که برای اولین بار است نام پودر نمک صورتی به گوشتان خورده است؛ با ما همراه باشید تا به معرفی و خواص این نمک شگفت انگیز بپردازیم.

پودر نمک صورتی، یکی از گونه های نمک خوراکی می باشد که در شهر پنجاب پاکستان از معادن نمک استخراج می شود. بر خلاف سایر نمک های خوراکی مانند نمک آبی و نمک نارنجی که در قطب تولید نمک دنیا یعنی استان سمنان وجود دارند؛ این نمک در کشورمان وجود ندارد و از کشور همسایه وارد کشور می شود. به عقیده برخی از پزشکان سنگ نمک صورتی هیمالیا؛ یکی از خالص ترین نمک های موجود می باشد. نمک صورتی نه تنها بر خلاف دوست سفید خود سم سفید خوانده نمی شود؛ بلکه فواید و خواص درمانی زیادی را برای بدن دارد. از این پودر نمک بسیاری به عنوان دارو و مسکن برای تسکین دردهای خود استفاده می کنند. طبق ادعای برخی از پزشکان این نمک شامل ۸۴ ماده و املاح معدنی کم یاب می باشد.

پودر نمک صورتی سدیم کم تری نسبت به نمک های سفید دارد، همچنین این نوع نمک از انعقاد خون در بدن جلوگیری می کند. به سبب همین ویژگی بسیاری از مردم از این نوع نمک برای طعم دار کردن غذاهای خود استفاده می کنند. این نوع نمک باعث تقویت و استحکام استخوان های بدن می شود؛ به همین علت افرادی که دچار بیماری آرتروز و یا در معرض گرفتار شدن به این بیماری هستند، می توانند از این نوع نمک استفاده کنند.

پودر نمک

خرید نمک آبی پر رنگ

اگر طرفدار نمک آبی هستید، قطعا می دانید که می توانید نمک آبی پر رنگ را از عطاری ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری نمایید؛ ناگفته نماند که این نوع از نمک، جزئی از نمک های کم یاب در کشور می باشد. به سبب مزایای بی شماری که نمک های آبی دارند، انتخاب بسیاری از خانم های خانه دار برای طعم دار کردن غذا می باشد.

پودر نمک

کاربرد پودر نمک سفید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پودر نمک سفید تنها برای مصارف خانگی کاربرد ندارد؛ از این پودر نمک در صنایع مختلفی مانند تولید پلاستیک، تولید کاغذ، مصارف کشاورزی و.. استفاده می شود. از این نوع نمک برای یخ زدایی برف، تهویه آب و.. نیز بهره برده می شود.

ببینید
اطلاعات بیشتری درباره نمک پودری را اینجا ببینید

پودر نمک

برای خرید عمده نمک پودری تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *