مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده نمک شیلاتی دانه درشت گرمسار

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید نمک صنعتینمک شیلاتی چیست؟فروش عمده نمک شیلاتی
نمک شیلاتی

تولید کننده نمک شیلاتی دانه درشت گرمسار، نمک نخودی در کیسه های ۲۵ کیلویی و ۴۰ کیلویی تولید و بسته بندی می شود، امکان تامین ماهانه تا ۱۵۰۰ تن، نمک سفید کاملا یک دست و یک سایز.

روش تولید نمک صنعتی

زمانی تقریباً تمام نمک مورد استفاده در تجارت از تبخیر آب دریا تولید می شد و نمک دریا هنوز یک کالای اساسی در بسیاری از کشورها است، به ویژه در جاهایی که آب و هوای خشک و تابستان طولانی دارند. نمک تجاری از سنگ نمک معادن و همچنین از آب دریا و سایر آب نمک های طبیعی و مصنوعی تولید می شود. اما تولید نمک شیلاتی از سنگ نمک صورت می گیرد.

تفاوت نمک مستخرج از معدن با دریا در این است که نمک حاصل از سنگ نمک معدنی خلوص بالاتری دارد.اکثر آب نمک های مصنوعی از پمپاژ آب به بسترهای نمک زیرزمینی به دست می آیند. مقدار قابل توجهی از این آب نمک در کشورهای صنعتی به طور مستقیم پس از استخراج استفاده می شود.

بسترهای سنگ نمک بسته به عمق و ضخامت رسوبات و شرایط محلی به روش ‌های معمول حفاری و استخراج می‌ شوند. سنگ نمک استخراج شده گاهی اوقات در آب حل شده و با تصفیه آب نمک، نمک صنعتی تولید می شود. اگر هم سنگ نمک خلوص کافی داشته باشد بدون پردازش، مستقیما به بازار عرضه می شود.

نمک شیلاتی

نمک شیلاتی چیست؟

نمک شیلاتی نمکی در ابعاد بین ۳ تا ۵ میلی متر است. کاربرد این نوع نمک بیشتر در صنایع شیلات و گندزدایی می باشد و علت نام آن نیز همین است. سایر صنایعی که از نمک شیلاتی استفاده می کنند:

  • کارخانجات تولید پنیر
  • تصفیه آب
  • تولید زیتون
  • و غیره است.

در صنعت شیلات، این نمک جهت تنظیم اسمزی ماهیان دریایی پرورشی استفاده می شود. همچنین برای حمل و نقل ماهیان به صورت زنده نیز، جهت جلوگیری از هدررفت انرژی ماهی جهت تنظیم آب و الکترولیت های بدنش نمک شیلاتی مورد مصرف است. قرارگیری ماهی دریایی در آب شیرین به دلیل ورود ناگهانی آب به بدن ماهی و به هم ریختن تعادل اسمزی بدن، باعث مرگ ماهی می شود.

در زمان حمل ماهی حتی به صورت غیر زنده نیز نمک به علت خاصیت ضد باکتریایی، کمک به جلوگیری از خرابی می کند. بنابراین نه فقط در صنعت شیلات، بلکه در نگهداری بسیاری از مواد غذایی و گندزدایی مورد استفاده است.

نمک شیلاتی

فروش عمده نمک شیلاتی

نمک شیلاتی که با نام نمک نخودی (به دلیل سایز آن) نیز معروف است، به صورت عمده و در وزن های بالا توسط مجموعه سنگ نمک هالیتو به فروش میرسد. این نمک ها با دانه بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند.

نمک شیلاتی

برای سفارش عمده و صادرات این محصول با بسته بندی جامبو بگ با ما تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *