مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده نمک صورتی ظرفیت ماهانه ۶۵۰ تن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خواص نمک صورتیفواید استفاده از نمک صورتیفروش عمده نمک صورتی
نمک صورتی

تولید کننده نمک صورتی ظرفیت ماهانه ۶۵۰ تن، نمک صورتی با انواع دانه بندی پودری، نمک صورتی نخودی یک دست و نمک صورتی ریز، تحویل در کیسه های ۲۵ کیلویی، صادرات نمک صورتی و آبی به تمام نقاط دنیا.

بررسی خواص نمک صورتی

یکی از خالص ترین و بهترین نمک های موجود در دنیا، نمک صورتی هیمالیا است که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است  و فواید بسیاری برای بدن دارد. نمک های صورتی از نمک های معمولی سالم تر بوده و دارای ۹۸ درصد ماده ی کلرید سدیم است و ترکیبات شیمیایی نزدیک به نمک سفره دارد.  استفاده از نمک صورتی عفونت ها را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و باکتری های مضر موجود در بدن را نابود می کند.
نمک صورتی چگونه تولید می شود؟

نمک صورتی از معادن نمکی که در اطراف شهر کهیوره ی پاکستان قرار دارد، استخراج می شود. گذشت زمان، ظاهر این نمک ها را به رنگ صورتی درآورده و تابش نور آفتاب کریستال های خاصی را در این نمک ایجاد می کند. نمک های صورتی فقط از رشته کوه های هیمالیا در نزدیکی پاکستان قابل استخراج بوده و به همین نام معروف می باشند.

نمک صورتی

فواید استفاده از نمک صورتی

نمک صورتی خواص درمانی بسیاری دارند و بر روی سلامت انسان تاثیر گذار هستند. میزان سدیم موجود در نمک معمولی و نمک صورتی به یک میزان است ولی چون نمک هیمالیا شور تر است، میزان کمتری از این نمک برای غذا استفاده می شود  و در نتیجه سدیم کمتری وارد بدن خواهد شد. لازم است یادآوری کنیم که وجود سدیم برای بدن لازم و ضروری است اما اگر سدیم بیش از اندازه وارد بدن شود، عوارضی همچون پوکی استخوان، فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی و … به همراه خواهد داشت. نمک هیمالیا دارای خاصیت سم زدایی قوی است . در این نمک یون هایی با بار منفی وجود دارد که بعد از ورود به بدن، سموم مختلف موجود در بدن را دفع خواهد کرد.

از دیگر خواص نمک های صورتی قابلیت بالای آن در جوان سازی پوست است.  مصرف این نمک، فرایند جذب مواد معدنی را آسان نموده و در نتیجه طراوت و شادابی برای پوست ایجاد خواهد شد. نمک درمانی یکی از راه های موثر در درمان بیماری های تنفسی است. این درمان بدین صورت است که بیماران هوای شور استنشاق می کنند و بدین وسیله به کمک این نمک، ریه ی خود را ضد عفونی می کنند.

نمک صورتی

فروش عمده نمک صورتی

خرید نمک هیمالیا به دو صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. هر چند خرید نمک عمده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و هزینه ی تمام شده ی آن مناسب تر و ارزان تر خواهد بود.

برای خرید عمده نمک صورتی از تولید کننده و قیمت بسیار مناسب با ما تماس بگیرید. تمامی سفارشات به سراسر کشور ارسال می شوند.

نمک صورتی

صادرات نمک صورتی با قیمت بسیار استثنایی در تمامی کشورها امکان پذیر است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *