مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده و صادر کننده نمک و سنگ نمک گاو

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت مسمومیت دام با نمککدام نمک برای گاو آبستن مناسب استنمک گاوفروش عمده نمک گاو
نمک گاو

تولید کننده و صادر کننده نمک و سنگ نمک گاو، ارسال نمک مخصوص خوراک دام و گاو در کیسه ۲۵ کیلویی، نمک پودری و شکری، سنگ نمک دامی برش خورده و فله، صادرات سنگ نمک دام به قطر.

سنگ نمک، یکی از پر کاربرد ترین انواع سنگ ها می باشد که معادن فراوان این نوع سنگ، در کشور ایران موجود می باشد و ایران، به عنوان صادر کننده برتر، در زمینه صادرات این نوع سنگ معدنی در سطح جهان شناخته می شود. نمک گاو، به سنگ نمک هایی گفته می شود، که پس از فرآوری و ساخته و پرداخته شدن، به گاوداری ها فروخته می شود. برای تولید نمک گاو، باید یکسری اصول را رعایت نمود، که عدم توجه به این اصول، می تواند خسارات و صدمات جبران ناپذیری را برای گاوداری ها به دنبال داشته باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را این نوع سنگ نمک آشنا نموده و درباره ویژگی ها و خصوصیات این نوع سنگ نمک، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

نمک گاو

علت مسمومیت دام با نمک

سنگ نمک هایی که تحت عنوان سنگ نمک خوراک دام تولید شده وفرآوری می شوند، بایستی عاری از هر گونه عناصر و مواد معدنی آسیب زا برای بدن حیوان باشند. به عنوان مثال عناصر و مواد معدنی از قبیل سرب، از جمله عناصری هستند که بسیار خطرناک بوده و ممکن است سلامت گاو و بطور کلی حیوانات را به خطر بیاندازند. لذا بایستی قبل از فروش سنگ نمک ها، برای خوراک دام ها، این سنگ نمک ها فرآوری شده و عناصر خطرناک آن ها گرفته شود تا گاو ها دچار مسمومیت نشوند.

برای مشاوره خرید سنگ نمک با ما تماس بگیرید

کدام نمک برای گاو آبستن مناسب است

بطور کلی، نمک هایی که فرآوری روی آن ها صورت نگیرد، ممکن است دارای عناصر و مواد معدنی خطرناکی باشند، که سلامت گاو ها را به خطر بیاندازند. لذا بایستی برای این که سلامت گاو ها حفظ شود، به این گاو ها، نمک هایی داده شود که کاملا از روند تولید آن ها مطمئن بوده و عاری از هر گونه عناصر خطرناک برای سلامت گاو باشند. در مورد گاو های آبستن، این حساسیت دو چندان خواهد شد. زیرا در صورت استفاده از نمک های آلوده به عناصر خطرناک، ممکن است گوساله نیز دچار بیماری شده و حتی در موارد حاد باعث مرگ گوساله شود.

نمک گاو

فروش عمده نمک گاو

تولیدی ها و شرکت های بسیاری در سطح کشور هستند که اقدام به تولید و فروش نمک گاو می کنند و از این طریق، نمک مورد نیاز گاوداری ها را تامین می کنند. این شرکت ها، هر چه کیفیت محصول تولیدی خود را بالاتر ببرند، و در فروش عمده ی این محصول، قیمت های مناسب تر و ارزان تری روی محصولات خود بگذارند، بدیهی است که مشتریان بیشتری در سطح کشور پیدا خواهند کرد و سود حاصل از فروش این محصولات، برای آن ها بیشتر خواهد بود.

نمک گاو

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده و تامین کننده سنگ نمک و نمک دام در ایران است.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *