مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده گوی سنگ نمک رگه دار در ۴ سایز مختلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید گوی سنگ نمکفروش سنگ نمک تزیینی در تهراننمایندگی گوی سنگ نمک در شمال
گوی سنگ نمک

تولید کننده گوی سنگ نمک رگه دار در ۴ سایز مختلف، منقل سنگ نمک، آباژور سنگ نمک تزیینی، سنگ نمک بلوری، فروش سنگ نمک در تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، برای اطلاع از قیمت عمده سنگ نمک تزیینی تماس بگیرید.

تولید گوی سنگ نمک

ایران به دلیل شرایط جغرافیایی یکی از مناطق غنی از سنگ نمک با حدود ۵۰ معدن نمکی است. بنابراین کشور ما یکی از برترین تولیدکنندگان گوی سنگ نمک است.سمنان نیز در این حوزه به عنوان پایتخت سنگ نمک ایران شناخته می­شود.

گوی­های سنگی از محصولات استخراج شده از دل طبیعت هستند. گوی سنگی اغلب به عنوان وسیله تزئینی (آبنما، بر روی پایه اول نرده­های پله، بر روی پایه و …) مورد استفاده قرار می­گیرد. اما گوی سنگ نمک به علت خواص بی­شمار، هم در موارد درمانی و هم به عنوان چراغ روشنایی مورد استفاده است. چراغ­های سنگ نمک دارای نوری غیرمستقیم هستند که به دلیل انرژی مثبت نمک، آرامبخشی خاصی دارند. صاف و صیقلی بودن گوی­های نمکی یکی از جذابیت­های این سنگ­ها محسوب می­شود.

نمک کریستالی با فرمول NaCl به شکل سنگ نمک مستخرج از معدن، با بیش از ۹۰ عنصر دیگر همراه است. از این عناصر می­توان به کلسیم بالا و منیزیم اشاره کرد.

گوی سنگ نمک

فروش سنگ نمک تزیینی در تهران

مجموعه سنگ نمک هالیتو یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع سنگ نمک و گوی سنگ نمک در ایران است. سنگ نمک­ها نه تنها به صورت گوی، بلکه در برش­ها و ابعاد مختلف به صورت ساب خورده و طبیعی، جهت ارائه به مشتریان گرامی تهیه می­شود.

استفاده از گوی سنگ نمک در گوشه­ای از اتاق خواب، به علت مواردی که در زیر ذکر شده بسیار توصیه می­شود.

  • موجب آرامش و بهبود کیفیت خواب خواهد شد.
  • استرس را کاهش و انرژی منفی را به خود جذب می­کند.
  • در حالت لامپ به دلیل تبخیر، به تمیزی هوا کمک می­کند.
  • باعث تقویت خلق و خوی انسان خواهد شد.

گوی سنگ نمک

نمایندگی گوی سنگ نمک در شمال

مجموعه سنگ نمک هالیتو دارای نمایندگی­ گوی سنگ نمک در شمال ایران نیز می­باشد. گوی­های نمکی و انواع سنگ نمک که توسط این مجموعه ارائه می­شود، در نمایندگی این شرکت نیز در دسترس مشتریان گرامی خواهد بود.

گوی سنگ نمک

برای بهره بردن از خواص سنگ نمک، لازم است تا گوی نمکی بعد از دو الی سه ماه تعویض شود. لامپ­های نمکی که معمولا به شکل گوی سنگ نمک ارائه می­شوند، آزاد کننده یون‌های منفی هستند و مطالعات در مورد تأثیر این یون­ها نشان می­دهد، یون­های منفی استرس را بسیار کاهش می­دهند. این یون­ها در بسیاری از بخش­های طبیعت و بر اثر مسائل طبیعی ایجاد می­شوند، مانند جاری شدن آب­، آبشارها، امواج دریا، رعد و برق­های شدید، نور خورشید و غیره. به همین شکل نیز در دل معادن نمکی، سنگ­های نمک ایجاد شده و مجموعه هالیتو با صیقل دادن آن­ها، کمک کرده تا گوی ­های نمکی در دسترس عموم باشند.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *