مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سنگ نمک تزیینی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید سنگ نمک تزئینیسنگ نمک را در کجای خانه بگذاریم؟خرید سنگ نمک تزیینی تبریز
سنگ نمک تزیینی تبریز

خرید سنگ نمک تزیینی تبریز، چراغ خواب سنگ نمک پایه چوبی مدل های متنوع گوی، کاسه، چند وجهی و صخره ای و هرم با زیباترین و دقیق ترین نوع برش، سنگ نمک درمانی، برای خرید عمده و تکی سنگ نمک تزیینی گرمسار در شهر تبریز تماس بگیرید.

نحوه تولید سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک تزیینی تبریز یکی از انواع سنگ نمک های مشهور است که به دلیل تنوع و کیفیت بالا در بازار مورد توجه قرار گرفته است. نحوه تولید سنگ نمک تزئینی با سایر نمک ها متفاوت است. از آنجا که این نمک مصرف بهداشتی و خوراکی ندارد مراحلی مانند ید زدن، زدن مواد آنتی کیک و تصفیه های زیاد در آنها مشاهده نمی شود.

استخراج نمک از معادن و کوه های نمکی با تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته، شستشوی نمک و برش آن با ابزار آلات خاص به شکل دلخواه جزو اصلی ترین مراحل تولید سنگ نمک تزئینی است. داشتن خلاقیت و ظرافت در تولید سنگ نمک می تواند باعث موفقیت بیشتر تولید کنندگان و بازارپسندی بیشتر محصول شود.

سنگ نمک تزیینی تبریز

سنگ نمک را در کجای خانه بگذاریم؟

کسانی که چیدمان دکوراسیون خود را با اصولی مانند فنگ شویی و انرژی درمانی انجام می دهند در خصوص بهترین مکان برای دکوری های خود سوالات زیادی می پرسند. قرار دادن برخی از اجزای دکوراسیون داخلی مانند گل ها، سنگ نمک ها، جواهرات و سنگ های درمانی و آّب نما نسبت به سایر دکوری ها از حساسیت بیشتر برخوردار است.

از آنجا که سنگ نمک تزیینی خصوصا سنگ نمک هایی که نقش چراغ خواب، چراغ مطالعه، جا شمعی و … را نیز ایفا می کنند و از خود نور ساطع می کنند؛ انرژی زیادی دارند و باعث حذف انرژی های منفی محیط می شوند بهتر است در نقطه مناسبی قرار داده شوند. سرویس بهداشتی، پشت پنجره ها، بالای تخت خواب، نزدیک وسایل الکترونیکی و میز توالت اتاق خواب می تواند بهترین مکان برای این سنگ نمک ها باشد. قرار دادن سنگ نمک ها در این محیط ها باعث کاهش استرس و اضطراب افراد، افزایش آرامش درونی، تصفیه محیط از گرد و خاک، آلرژن ها و مواد سمی می شود.

اصول فنگ شویی معتقد است نقاط شمال و شمال شرقی، مرکز خانه و جنوب و جنوب غربی می تواند بهترین مکان برای سنگ نمک تزئینی باشد.

سنگ نمک تزیینی تبریز در انواع مختلف با کاربردهای گوناگون طراحی و تولید شده است تا مناسب قرارگیری در نقاط مختلف خانه باشد.

سنگ نمک تزیینی تبریز

خرید سنگ نمک تزیینی تبریز

سنگ نمک تزیینی تبریز در فروشگاه های معتبر سراسرکشور عرضه می شود و امکان خرید اینترنتی آن برای تمامی افراد فراهم شده است. سنگ نمک تزیینی تبریز در انواع رنگ های قرمز، سفید، صورتی، قهوه ای و کرم وجود دارد که تفاوت در ماده معدنی تشکیل دهنده باعث این تنوع رنگی شده است.

سنگ نمک تزیینی تبریز

قیمت این سنگ نمک ها با توجه به نوع سنگ نمک، درصد خلوص، رنگ سنگ، نوع تراش، ظرافت کار، وزن و … تعیین می شود.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *