مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید صابون سنگ نمک ارزان قیمت از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص صابون سنگ نمکصابون سنگ نمکطرز استفاده صابون سنگ نمکتولید کننده سنگ نمک ماساژ
صابون سنگ نمک

خرید صابون سنگ نمک ارزان قیمت از تولید کننده،صابون نمک هیمالیا، صابون های نمک در مدل های صاف و تخت و قلبی و بار رنگ بندی عرضه می شوند، برای اطلاع از قیمت عمده صابون سنگ نمک تماس بگیرید.

خواص صابون سنگ نمک

در سال های گذشته صابون سنگ نمک یکی از لوازم آرایشی پرطرفدار بوده است که توانسته است با خواص بی نظیر خود افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. همان طور که از نام این نوع صابون ها برمی آید برای تهیه ی آن از سنگ نمک های معدنی و بیشتر از سنگ نمک رنگی استفاده می کنند. به همین دلیل می توان خواص درمانی بی شماری را برای این نوع صابون ها در نظر گرفت. برای مثال از جمله مهم ترین خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مهم ترین خاصیت این نوع صابون ها خاصیت سم زدایی آن ها از بدن می باشد. همین خاصیت باعث بالا بردن قدرت سیستم ایمنی بدن شده است.
  • به دلیل وجود میزان بالای پتاسیم در صابون سنگ نمک می توان آن را ماده ای موثر در شادابی پوست معرفی کرد. همچنین برای رفع خشکی پوست استفاده از این نوع صابون ها می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • شستشوی بدن با این نوع صابون ها می تواند در رفع گرفتگی عضلات و از بین بردن درد های عضلانی بسیار موثر باشد.

صابون سنگ نمک

طرز استفاده صابون سنگ نمک

برای شستشوی بدن با صابون سنگ نمک نیاز است که با یک سری تکنیک ها آشنایی داشته باشید. برای مثال اگر پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا صابون را بر روی پوست خود کشیده و سپس با استفاده از یک پارچه لطیف پوست خود را ماساژ دهید. لازم به ذکر است که شستشو را هنگامی شروع نمایید که نمک بر روی پوستتان کاملا خشک شده باشد. چرا که در غیر این صورت تاثیر چندانی نخواهد داشت. پس از استفاده از این نوع صابون ها از هیچ گونه کرم یا نرم کننده بر روی پوست خود استفاده نکنید. اگر پوست خشکی دارید بعد از استفاده از صابون نمک می توانید کمی روغن ارگانیک بر روی پوست خود بزنید.

صابون سنگ نمک

تولید کننده سنگ نمک ماساژ

با توجه به این که معادن انواع سنگ نمک در ایران موجود می باشد، می توان ایران را یکی از تولید کنندگان صابون سنگ نمک معرفی کرد. این نوع صابون ها که با نام سنگ نمک ماساژ نیز شناخته می شود، برای ماساژ قسمت های مختلف بدن در جلسات ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به خواصی که برای این نوع سنگ نمک ها بیان شد بسیاری از تولیدات ایران در این حوزه به بخش صادرات تعلق می گیرد. در واقع بسیاری از کشور ها به دلیل نداشتن چنین منابعی و عدم دسترسی به تولید چنین محصولاتی تمایل به خرید آن از ایران دارند.

صابون سنگ نمک

برای اطلاع از قیمت خرید عمده صابون سنگ نمک تماس بگیرید.

09129380188

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه هالیتو شما را به خرید بهترین محصولات سنگ نمک دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *